tmdca wrote:Vems är denna stackars bilen? Enligt min mening borde den tvångsomhändertas. Det låg fake-krom hjulsidor med spinners från Biltema i baksätet på den...
Den sågs utanför campus i Helsingborg vid lunch. Ursäkta dålig mobilkamerabild.
MVH Jen
Föredetta FCD-bil som rullar i Halmstad nu om den inte har blivit såld igen.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. |Jag såg den live!
Förstår inte?
Det är en GT, dom ser ut så sånärpå som lacken lysen o vingen.. Tycker den e skitsnygg, såg den på halmstadträffen förra året o me sommarhjulen på så va de lätt ett av de snyggare ekipagen där..
Förstår inte? Det är en GT, dom ser ut så sånärpå som lacken lysen o vingen.. Tycker den e skitsnygg, såg den på halmstadträffen förra året o me sommarhjulen på så va de lätt ett av de snyggare ekipagen där..
Gillar inte GT-kittet, färgen är EXTREMT HEMSK, jag tycker inte framlysena passar och vingen är överriven.
Sedan, som på bilderna, med vinterdäck på, så, ja, inte är den snygg.
Bilen ser dock kanske okey ut med snygga fälgar och en omlackering.
M.Attsäter wrote:såg ankan åka ut från garaget i sin 205:a, tittade väldigt, men hade telefon i ena handen och massa verktyg och krafs i andra så jag kunde inte vinka
Ja jag tyckte det var du..men du var på fel plats..
Angelika kör 307CC- sommartid
205Gti/Audi kombi- vintertid
Kör med Michael året om
M.Attsäter wrote:såg ankan åka ut från garaget i sin 205:a, tittade väldigt, men hade telefon i ena handen och massa verktyg och krafs i andra så jag kunde inte vinka
Ja jag tyckte det var du..men du var på fel plats..
Har jobbat där ute ett tag nu, men nu ska jag tillbaka på det vanliga jobbet.
tmdca wrote:Vems är denna stackars bilen? Enligt min mening borde den tvångsomhändertas. Det låg fake-krom hjulsidor med spinners från Biltema i baksätet på den...
Den sågs utanför campus i Helsingborg vid lunch. Ursäkta dålig mobilkamerabild.
MVH Jen
Föredetta FCD-bil som rullar i Halmstad nu om den inte har blivit såld igen.
I söndas såg ja två 106 Ralley, en helvit med vita LM-fäljar och en vit med blåa viperstripes. Och så såg ja en ljusblå 206 (GTI?) sänkt o med några andra fälgar, är en blond snygg brud som kör den iaf , va påväg till sävja när ja såg 206an.
Sen i fredas så kom det en svart 206 RC o låg bakom mig i Rickomberga.
Tycker att någon av domhär bilarna borde vara medlemmar här!!!!!!!
Projekt billjud 2006
205 GTI -90 CS #129
Medlems Nr. #1111
whale wrote:I söndas såg ja två 106 Ralley, en helvit med vita LM-fäljar och en vit med blåa viperstripes. Och så såg ja en ljusblå 206 (GTI?) sänkt o med några andra fälgar, är en blond snygg brud som kör den iaf , va påväg till sävja när ja såg 206an.
Sen i fredas så kom det en svart 206 RC o låg bakom mig i Rickomberga.
Tycker att någon av domhär bilarna borde vara medlemmar här!!!!!!!
Den med blåa stripes ser jag f*n hela tiden, framförallt i Knivsta och Luthagen...ingen aning om vem det är dock