Morbidio wrote:Nik >> Vad kommer du med för bil? Din förknasar 205:a antar jag?!
206:an 205:an är inte helt hundra klar och det är för långt oavsett att traila den upp till Mantorp Den har för övrigt separata spjäll och inte förgasare, och det som är kvar är elbiten inkl mappning..
Ok, jag kom inte riktigt ihåg vad det var för något du hade gjort med bilen. När kommer du att visa upp den då? Kinnekulle?
Jag räknar med att den rullar under maj, men jag kommer nog bara köra härnere i Skåne för det är sånt jävla gitandes att släpa runt på den.. Däremot kommer jag nog försöka köra alla PSC-banträffar med RC:n! Lugnt och sansat förvisso
Mice Elf wrote:Var iväg och kollade på en bil igår, men det blev inget. Nån som har ett fixbart halv-vrak att fly mig för typ 5000? 205 GTI fr o m -89.
Tar och sätter in en köpes-annons så att jag inte sabbar den här tråden.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Dewens wrote:Skulle varit kul att prova köra på bana. men med alla mina extra kg i bilen så räcker väl inte min tank till Funderar på att åka upp och kolla iallafall.
Toobe wrote:1. Peter Igelhammar 2. Joakim Karlsson 3. Daniel Andersson 4. Veiko Sveen 5. Emil Jönsson 6. Dan Jönsson 7. Niklas Fagerström 8. Leif Karlsson 9. Tobias pettersson 10. Valle Magnusson 11. Fredrik Nilsson 12. William nånting(framtida psc anhängare, gagges polare) 13. Klew utan peugeot som får snylta på Puppet 14. Tony Jonsson
205 GTI och ett gäng italienskor.
Let´s travel in restrained elegance.
Vem som helst med en stdbil kan köra. Man kan ju köra i lugna gruppen o prova sej fram. Häng på nu! Kolla över däck o bromsar innan. Det e aslätt att bli beroende av banåka säger jag bara!!! Det finns en trevlig instruktör som gärna guidar dej, utan att du ska känna dej dum. Kostar inget.
Toobe wrote:1. Peter Igelhammar 2. Joakim Karlsson 3. Daniel Andersson 4. Veiko Sveen 5. Emil Jönsson 6. Dan Jönsson 7. Niklas Fagerström 8. Leif Karlsson 9. Tobias pettersson 10. Valle Magnusson 11. Fredrik Nilsson 12. William nånting(framtida psc anhängare, gagges polare) 13. Klew utan peugeot som får snylta på Puppet 14. Tony Jonsson 15.Puppet, OM bilen blir klar..
Nu har pappa Igel ringt och tjatat två gånger på mig bara idag,
så nu är det väll bäst att anmäla sig!
Hänger med upp om Lemansen klarar ombes!
Inte dåligt med snylt gäst redan innan jag anmält mig själv!
Last edited by Puppet on Fri Apr 27, 2007 21:18, edited 1 time in total.
Toobe wrote:1. Peter Igelhammar 2. Joakim Karlsson 3. Daniel Andersson 4. Veiko Sveen 5. Emil Jönsson 6. Dan Jönsson 7. Niklas Fagerström 8. Leif Karlsson 9. Tobias pettersson 10. Valle Magnusson 11. Fredrik Nilsson 12. William nånting(framtida psc anhängare, gagges polare) 13. Klew utan peugeot som får snylta på Puppet 14. Tony Jonsson 15.Puppet 16. Tomaz(ej säkert att jag kör, men tittar gärna på....)
Toobe wrote:1. Peter Igelhammar 2. Joakim Karlsson 3. Daniel Andersson 4. Veiko Sveen 5. Emil Jönsson 6. Dan Jönsson 7. Niklas Fagerström 8. Leif Karlsson 9. Tobias pettersson 10. Valle Magnusson 11. Fredrik Nilsson 12. William nånting(framtida psc anhängare, gagges polare) 13. Klew utan peugeot som får snylta på Puppet 14. Tony Jonsson 15.Puppet 16. Tomaz(ej säkert att jag kör, men tittar gärna på....) 17. Jacob Österlindh (hoppas bilen blir godkänd den 30:e)
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...