Peter Igelhammar wrote:Och som sagt, ingen bindande anmälan. Kom o kör nu
Isåfall skriver jag upp mig också Kommer såklart om bilen är hel och plånboken full!
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
1. Peter Igelhammar 2. Joakim Karlsson 3. Daniel Andersson 4. Veiko Sveen 5. Emil Jönsson 6. Dan Jönsson 7. Niklas Fagerström 8. Leif Karlsson 9. Tobias pettersson 10. Valle Magnusson 11. Fredrik Nilsson 12. William nånting(framtida psc anhängare, gagges polare) 13. Klew utan peugeot som får snylta på Puppet behövs inte för jag har köpt egen 14. Tony Jonsson 15.Puppet 16. Tomaz(ej säkert att jag kör, men tittar gärna på....) 17. Jacob Österlindh (hoppas bilen blir godkänd den 30:e) 18. Waern 19. Clabbe 20. Fredrik Sjöberg (dock via 200sx-klubben ser det ut som) 21. Pär Hansson 22. Johan Lüning 23. Mikael Hasslo 24. Tobbe "TheDagger"
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
1. Peter Igelhammar 2. Joakim Karlsson 3. Daniel Andersson 4. Veiko Sveen 5. Emil Jönsson 6. Dan Jönsson 7. Niklas Fagerström 8. Leif Karlsson 9. Tobias pettersson 10. Valle Magnusson 11. Fredrik Nilsson 12. William nånting(framtida psc anhängare, gagges polare) 13. Klew utan peugeot som får snylta på Puppet behövs inte för jag har köpt egen 14. Tony Jonsson 15.Puppet 16. Tomaz(ej säkert att jag kör, men tittar gärna på....) 17. Jacob Österlindh (hoppas bilen blir godkänd den 30:e) 18. Waern 19. Clabbe 20. Fredrik Sjöberg (dock via 200sx-klubben ser det ut som) 21. Pär Hansson 22. Johan Lüning 23. Mikael Hasslo 24. Tobbe "TheDagger" 25. André Voss
André Voss | Banbil: 205 GTi -90 | Barnbil: 308 SW Allure 1.6 Turbo -11 Körde:
306 Roland Garros 1.8 -99
406 V6 3.0 Sport -01
206 GTi -00
1. Peter Igelhammar 2. Joakim Karlsson 3. Daniel Andersson 4. Veiko Sveen 5. Emil Jönsson 6. Dan Jönsson 7. Niklas Fagerström 8. Leif Karlsson 9. Tobias pettersson 10. Valle Magnusson 11. Fredrik Nilsson 12. William nånting(framtida psc anhängare, gagges polare) 13. Klew utan peugeot som får snylta på Puppet behövs inte för jag har köpt egen 14. Tony Jonsson 15.Puppet 16. Tomaz(ej säkert att jag kör, men tittar gärna på....) 17. Jacob Österlindh (hoppas bilen blir godkänd den 30:e) 18. Waern 19. Clabbe 20. Fredrik Sjöberg (dock via 200sx-klubben ser det ut som) 21. Pär Hansson 22. Johan Lüning 23. Mikael Hasslo 24. Tobbe "TheDagger" 25. André Voss 26. Armin Avdic
Armin Avdic # 1333
Mitt ex: 205 Mi16 Turbo
Toyota Supra MKIV TT -93 582Whp
Vill bara säga att det glädjer mej, att vi har fått fram så mkt folk som vill köra. Det känns roligt att fixa med träffar, när så mkt folk kommer. Kram på er alla.
Peter Igelhammar wrote:Vill bara säga att det glädjer mej, att vi har fått fram så mkt folk som vill köra. Det känns roligt att fixa med träffar, när så mkt folk kommer. Kram på er alla.
Klart, när det är så här billigt (jag hade kommit ändå iofs). Tänkte på det här med heltäckande klädsel btw, jeans och någon tröja funkar bra antar jag?
Tomaz wrote:hoppas att jag klarar mig från detta, har aldrig kört på en bana...
[img.]http://pici.se/pictures/mIi85g.jpg[/img]
Till syvende och sist så styr du trots allt händelseförloppet ganska själv. Ju mer du pressar gränserna desto större risker tar du.
Sedan kan du ju även välja var du vill pressa gränserna. Det är kanske inte så lämpligt att göra det på ställen med små avåkningszoner och hårda räcken nära banan...
Nästan alla banor har några bra ställen att testa gränser på och några mindre bra, det gäller att identifiera dessa och begränsa körningen därefter!
Peter Igelhammar wrote:Vill bara säga att det glädjer mej, att vi har fått fram så mkt folk som vill köra. Det känns roligt att fixa med träffar, när så mkt folk kommer. Kram på er alla.
Klart, när det är så här billigt (jag hade kommit ändå iofs). Tänkte på det här med heltäckande klädsel btw, jeans och någon tröja funkar bra antar jag?
Jeans och bomullströja, dvs inga syntetmaterial.
406 V6 3.0 Sport -01
206 GTi -00
Jeans och bomullströja, dvs inga syntetmaterial.
Utom syntetmaterialet Nomex...
Jag räknar iskallt med att de flesta inte har en nåt sånt hängandes i garderoben. Ytterligare en synpunkt på mitt förra inlägg är att jag implicit skrev att det är naturmaterial som gäller, men jag har aldrig hört ylle rekommenderas i banträffssammanhang.
Kontentan: kör med raceoverall i Nomex om ni har en sådan. Annars heltäckande bomull.
406 V6 3.0 Sport -01
206 GTi -00
1. Peter Igelhammar 2. Joakim Karlsson 3. Daniel Andersson 4. Veiko Sveen 5. Emil Jönsson 6. Dan Jönsson 7. Niklas Fagerström 8. Leif Karlsson 9. Tobias pettersson 10. Valle Magnusson 11. Fredrik Nilsson 12. William nånting(framtida psc anhängare, gagges polare) 13. Klew utan peugeot som får snylta på Puppet behövs inte för jag har köpt egen 14. Tony Jonsson 15.Puppet 16. Tomaz(ej säkert att jag kör, men tittar gärna på....) 17. Jacob Österlindh (hoppas bilen blir godkänd den 30:e) 18. Waern 19. Clabbe 20. Fredrik Sjöberg (dock via 200sx-klubben ser det ut som) 21. Pär Hansson 22. Johan Lüning 23. Mikael Hasslo 24. Tobbe "TheDagger" 25. André Voss 26. Armin Avdic 27. Ismet H.
1. Peter Igelhammar 2. Joakim Karlsson 3. Daniel Andersson 4. Veiko Sveen 5. Emil Jönsson 6. Dan Jönsson 7. Niklas Fagerström 8. Leif Karlsson 9. Tobias pettersson 10. Valle Magnusson 11. Fredrik Nilsson 12. William nånting(framtida psc anhängare, gagges polare) 13. Klew utan peugeot som får snylta på Puppet behövs inte för jag har köpt egen 14. Tony Jonsson 15.Puppet 16. Tomaz(ej säkert att jag kör, men tittar gärna på....) 17. Jacob Österlindh (hoppas bilen blir godkänd den 30:e) 18. Waern 19. Clabbe 20. Fredrik Sjöberg (dock via 200sx-klubben ser det ut som) 21. Pär Hansson 22. Johan Lüning 23. Mikael Hasslo 24. Tobbe "TheDagger" 25. André Voss 26. Armin Avdic 27. Ismet H. 28. Eric Josefsson