När jag åker ner i små "gropar" eller svänger på "ojämn" väg så klonkar det ibland.. det kommer framifrån, antar att det är krängningshemmarna (stava ) ??
Hhhmm okej... vad kostar sånt då?
Är det nått som man kan laga själv? Nja Niklas kör inte den här bilen så ofta, hehe!
men alltså det blev typ så här på 206: an o då bytte vi krängninghemmarna o så blev det bra.. fast jag kommer juh inte ihåg till 100% hur det lät då, men jag har för mej att det klonkade ungefär lika, hehe!
Kolla krängningshämmarstagen först, det är nästan alltid dom som är glapp.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Får ta o köpa hem nya krängningshämmarstag då, byta o sen se om det slutar klonka, hehe!
Annars får jag forska vidare!
Ska juh sälja bilen nu så fort som möjligt så jag vill juh få det klart!!
Får ta o köpa hem nya krängningshämmarstag då, byta o sen se om det slutar klonka, hehe! Annars får jag forska vidare! Ska juh sälja bilen nu så fort som möjligt så jag vill juh få det klart!!
Får ta o köpa hem nya krängningshämmarstag då, byta o sen se om det slutar klonka, hehe! Annars får jag forska vidare! Ska juh sälja bilen nu så fort som möjligt så jag vill juh få det klart!!
vad ska köpas istället?
tyvärr kommer jag nog lämna Peugeot.. Lutar mot en besinsnål Lupo.. Hehe.. Eller en Polo eller Ibiza! Men ev. en Pegga 106 Ralley