Ta bort list fram o bak.

Problem med bilen och frågor om produkter m.m tas upp i denna avdelning.
Post Reply
henrik79

Ta bort list fram o bak.

Post by henrik79 »

Undrar om det går att bara ta bort den svarta fångaren utan att ta väck hela fronten o likaså därbak...
Nån som vet hur man går till väga då?
PelleW
Senior

Post by PelleW »

Det är bara att dra... försiktigt. Kan vara bra att ha några extra clips liggande om de skulle gå sönder.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
henrik79

Post by henrik79 »

Aha..oki..låter inte så farligt..får åka förbi pugg verkstan o fixa extra clips då :)
Är det lika med sidolisterna va..har för mig att dom sitter med clips med.
PelleW
Senior

Post by PelleW »

henrik79 wrote:Aha..oki..låter inte så farligt..får åka förbi pugg verkstan o fixa extra clips då :)
Är det lika med sidolisterna va..har för mig att dom sitter med clips med.

Stämmer.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
krille!

Post by krille! »

PelleW wrote:Det är bara att dra... försiktigt. Kan vara bra att ha några extra clips liggande om de skulle gå sönder.

Nu är det väl ändå så att det inte är några clips där som går att byta ut, utan går de mot förmodan sönder så är det bara limma som gäller då front- och baklisten bara är ett enda stycke plast.
Åtminstone på 99an, har svårt o tro att det skiljer på nyare modeller samt CC.

Sidolisterna ska jag inte uttala mig om dock :)
PelleW
Senior

Post by PelleW »

Krille84 wrote:
PelleW wrote:Det är bara att dra... försiktigt. Kan vara bra att ha några extra clips liggande om de skulle gå sönder.

Nu är det väl ändå så att det inte är några clips där som går att byta ut, utan går de mot förmodan sönder så är det bara limma som gäller då front- och baklisten bara är ett enda stycke plast.
Åtminstone på 99an, har svårt o tro att det skiljer på nyare modeller samt CC.

Sidolisterna ska jag inte uttala mig om dock :)

Du har rätt, jag var lite otydlig. Det är bara sidolisterna som använder clips, fram och bak klickar listerna i utan clips.
Post Reply