1 styck silvrig 206:a med Red Bull-racingstripes samt www.p-s-c.com-dekal bak lite söder om Södertälje igår vid...tjaaa halv fyra tiden
tror ditt avgasrör sitter lite löst
Yourstone wrote:Såg mozze för en stund sen... väntandes på tåget vid Halmstad Biluthyrning. Du kanske såg min bil parkerad? Bor typ 150m därifrån du var.
måste vart en bra stund sen med tanke på att jag och han bytt bromsar halva dagen
<b> <u>
[Kör] Audi A4 1.8t </u>
[renovering] Sunbeam Alpine -66
[renovering] 205 cti -89
[kört] Mitsubishi evo IV
[kört] 205 gti16-91
[kört] 106 Rallye-97
[kört] 205 gti-88
Yourstone wrote:Såg mozze för en stund sen... väntandes på tåget vid Halmstad Biluthyrning. Du kanske såg min bil parkerad? Bor typ 150m därifrån du var.
WHAATT???
TÅGET? Jag va med tjejen i stan o kollade bekini till henne o väntade på att Gargamel skulle ringa...
VEM HAR KOPIERAT MIN BIL!??
eller så kanske lilla Yourstone inte vet exakt hur min bil ser ut idag
Hade den svarta eller lackerade lister? hade den SNYGGA FÄLGAR ( )
WHAATT??? TÅGET? Jag va med tjejen i stan o kollade bekini till henne o väntade på att Gargamel skulle ringa...
VEM HAR KOPIERAT MIN BIL!?? eller så kanske lilla Yourstone inte vet exakt hur min bil ser ut idag
Hade den svarta eller lackerade lister? hade den SNYGGA FÄLGAR ( )
Det var din bil... bommarna var nere och du väntade på att tåget skulle köra förbi
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...