Dr. Mabuse wrote:Antonio sprang på mig på Direct Connect i Sundbyberg när jag väntade på att servicen av min bil skulle bli färdig.
Kände mig lite dum när jag åkte därifrån utan att snacka med dig lite. Hade bråttom men när jag väl var på väg hem därifrån, så tänkte jag till lite och undrade själv varför jag hade så bråttom till absolut INGENTING.
Antar att du körde klippanvägen hem från ängelholm? Isåfall körde du förbi mitt hus.. Om du kör från klippan mot ängelholm så kör du ju förbi fartkameror.. vid sista fartkameran vid Munka ljungby så bor jag där i ett rött hus Syns nog rätt bra då de uteslutande brukar stå massa Peggor på gården
Antonio wrote:Kände mig lite dum när jag åkte därifrån utan att snacka med dig lite. Hade bråttom men när jag väl var på väg hem därifrån, så tänkte jag till lite och undrade själv varför jag hade så bråttom till absolut INGENTING.
Inga problem... Jag var själv upptagen med att läsa en bok jag hade tagit med mig för att fördriva tiden. Nu blev ju bilen inte färdig under dagen, och jag blev tvungen att låna bil för att komma hem till Kumla. Med det är en annan historia/tråd.
"When the going gets tough, the Tough get DUCT-tape"
Dr. Mabuse Skeptic Friends Network - 605 SVE 3.0 -98 - Etanolkonverterad med Flexitune Sequential.
"När Höginkomsttagarna kallar sig arbetarparti måste även sagoboksförfattarna ana nya läskretsar..." - Arne Anka
Såg en silvrig 106:a tror jag det va vid exakt klockan 10.00 i Forserum igår. det va tonade rutor och en framrute streamer med nån text. plus nått hängande i mitt spegeln . Vem va detta ?
205 Gti Projektet har dragit igång igen;) Ford Transit Husbil Bmw E30 320I ----> 325I skrot förklarad:/ Audi S4 2.2 Turbo Quattro -93a Såld Peugeot 205 Gti ----> Såld Mercedes w201 2.6l ----> Mercedes w201 3.2l Medlemsnummer 1445
Snelleman wrote:??ClaesB på E6 Mölndal idag ca. 19:00??
Jajamen För en gångs skull blir man sedd.
Så ju dig med, undrade först vad det var för tomte i en Xantia som tutade. Sen förstod jag faktiskt att det var du.
308 1,6 HDi -10
Claes Börjesson #496 __________________ "Tiden är den mest rättvist fördelade resursen. Alla har 24 timmar till sitt förfogande varje dygn."