Puff wrote:Ledsen det tog sådan tid med bilderna men kameran ville inte riktigt som jag. Nu har jag iaf fått tag på dom. Hoppas det kan ge dig en liten idé om hur du kan sätta dit det.
MozZe wrote:Igelhammar, kan man lackera rostfritt/chrome om man slipar ner det?
Det blir väl ganska så varmt där, frågan är nog snarare om lacken håller Fast jag får hoppas att du inte tänkte använda vanlig billack heller
Antar att du syftade på insatsen som du nämnt tidigare förstås, fast även resten av dämparen kan nog bli för varm för vanlig lack.
Lacken får ju "lackeraren" se till att det blir rätt.
Men frågan är ju mer om det verkligen går att lackera på rostfri yta.
O ja, det är bara insatsen jag syftar på. inte hela dämparn, den e ju i fint "kolfiber"
Puff wrote:Ledsen det tog sådan tid med bilderna men kameran ville inte riktigt som jag. Nu har jag iaf fått tag på dom. Hoppas det kan ge dig en liten idé om hur du kan sätta dit det.
Vart har du fått tag på upphängningen? o vart har du fäst dem? ser att du har fäst 2st? Tack för bilderna btw
Om du menar de som är fastsvetsade på röret har jag gjort dom själv. Om du menar det de hänger i så fanns det på bilen från början. Det borde det göra på din med?