Hej har precis införskaffat mig en peugeot 205 GTI -89a.
Allting är i princip original och nu funderar jag på vad jag ska hitta på med den, vad är det "vanligaste" stylingen man gör?
Gärna lite tips på saker som förhöjer utseendet rejält, bilder kommer snart och om det blir bra förslag så ska jag fixa många före och efter bilder med. Tack på förhand
bisebusen wrote:Hej har precis införskaffat mig en peugeot 205 GTI -89a. Allting är i princip original och nu funderar jag på vad jag ska hitta på med den, vad är det "vanligaste" stylingen man gör? Gärna lite tips på saker som förhöjer utseendet rejält, bilder kommer snart och om det blir bra förslag så ska jag fixa många före och efter bilder med. Tack på förhand
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
Väldigt sällan men som du säger ibland men bara ibland. Tycker det sitter på var o varannan bil och då är det inte snyggt.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
Ah ok, fortsätt gärna komma med tips på vad ni har gjort/tycker är snygg
Har ingen digitalkamera med mig för tillfället men jag har en "vinge" precis vid den röda "Peugeot GTI" listen, är det original?
Trodde det tidigare men nu börjar jag bli lite osäker Vad finns det för alternativ till den?
Som sagt ska börja bifoga lite bilder på den så ni har en aning om vad jag snackar om, speciellt nu när jag jobbar natt så blir allting ganska rörigt
Hade jag haft en så hade det blivit sällbart chassi nya fälgar... resterande "styling" skulle nog bestå av att slita ur all inredning kasta in en sportstol typ sparco och in med en bur och en mocca ratt... sen hade jag lagt resten av pengarna på motorn och övrig väghållning... jääävligt mycke ballare än en massa bodykit och lexus lysen...
Pallbocksräser: 205 GTi Import -92
Krockad 405 MI16 -90 *Skrotad*
Körde en gång i tiden : Grå 505 Turbo -87
Lekbil: Svart 205 Gti -90 *Skrotad*
Vit Skoda Octavia RS Combi -08 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!
Annars kan du ju alltid kombinera styling med allt annat godis som motorkonvertering,väghållning och bra bromsar:)Länkar bilder på min pugg som ett exempel