Finns det några sprayburkar som ger ifrån siga lite halv fin färg iaf? Men ar inte att de ska bli lika bra som om man lackar med spruta men lå nära man kan med spryaburk? Någon som vet om peugeots egan sprabirkar med metalikfärg är bra?
Tankar ideer?
Bra sprayburkar?
-
SebbanBoy14
mrzalt wrote:Snelleman wrote:Finns som sagt ställen som blandar egen färg anl. kod i burkar med kaonfina munstycken.
leta!
Vet att mekonomen i solna blandar själv. Dom sprayburkarna har bra munstycke. Om du vill ha bred stråle kan du ju allltid fråga närmaste klottrare vart dom köper sina breda munstycken.
Finns en graffitibutik på söder i sthlm där dom säljer massa färg o annat./quote]
Volvo 740 (Big time Tutuppgradera)
Renault Traffic (godkänd skräphögl)
mrzalt wrote:Snelleman wrote:Finns som sagt ställen som blandar egen färg anl. kod i burkar med kaonfina munstycken.
leta!
Vet att mekonomen i solna blandar själv.
den färgen jag fick enligt färgkod till min blev sådär.... några nyanser ljusare än den på bilen....
Peugeot 205 -88 TIC
Peugeot 106 -97 Rallye
Peugeot 106 -97 Rallye
Attsaeter wrote:mrzalt wrote:Snelleman wrote:Finns som sagt ställen som blandar egen färg anl. kod i burkar med kaonfina munstycken.
leta!
Vet att mekonomen i solna blandar själv.
den färgen jag fick enligt färgkod till min blev sådär.... några nyanser ljusare än den på bilen....
ja men dom blandar väl till det blir rätt ?elller är lacken så pass solblekt?
Volvo 740 (Big time Tutuppgradera)