Originalstereo rc:n -vad behöver bytas
Originalstereo rc:n -vad behöver bytas
Stereon duger inte, mer suger isf.
Behöver subwoofer, men vad mer - vill inte tävla i värsta stereon men ha juste ljud. Tips på enklast möjliga operation, vet nån lämpligt paket att önska av tomten?
Behöver subwoofer, men vad mer - vill inte tävla i värsta stereon men ha juste ljud. Tips på enklast möjliga operation, vet nån lämpligt paket att önska av tomten?
-
roban_2002
roban_2002 wrote:ett framsystem, separata diskanter och en 10" sub i bagaget...
//Robin
+ ny CD-spelare.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
-
roban_2002
kolla runt på paket priser!
är du inte jätte kräsen vad gäller ljud är allt en förbättring!
http://www.brl.se/bigChart.aspx typ detta. sen så får man komponera lite som man vill, men detta är ett billigare alternativ med ett komplett sterio paket till rc:n
+lite kablar osv..
//Robin
är du inte jätte kräsen vad gäller ljud är allt en förbättring!
http://www.brl.se/bigChart.aspx typ detta. sen så får man komponera lite som man vill, men detta är ett billigare alternativ med ett komplett sterio paket till rc:n
+lite kablar osv..
//Robin
T One (aka titania) wrote:Var in idag, kan berätta att BRL har inga passande paket.
Däremot har de delar hehe. Så nu ska min röda älskling in på Total Makeover; jultomten är både mycket generös och ute tidigt i år!
Låter bra.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
T One (aka titania) wrote:Var in idag, kan berätta att BRL har inga passande paket.
Däremot har de delar hehe. Så nu ska min röda älskling in på Total Makeover; jultomten är både mycket generös och ute tidigt i år!
Vad blir det för något då? och prislappen med montering för de var väl de du skulle göra?
wångö wrote:T One (aka titania) wrote:Var in idag, kan berätta att BRL har inga passande paket.
Vad blir det för något då? och prislappen med montering för de var väl de du skulle göra?
Oh! Det blir allt ovan nämnt plus det ingen sa nåt om, nivån på prylarna över det som är 'bra' (på skalan duger inte, duger, rätt bra, bra, jättebra, superbäst). Har faktiskt inte alla delar antecknade. Slänger också in dämpning i dörrarna och ser till att kunna använda rattkontrollen. Pris inkl allt landar på ungefär 12'
Precious 206 rc 05 - Wroom
Tiken 306 s16 94 - Brööl
Tiken 306 s16 94 - Brööl
wångö wrote:Okej. Du får slänga upp en lista på allt när du vet det sen
Om jag någonsin kommer inomhus igen sen ja
Räknade iaf ut att monteringspriserna blev riktigt bra när man gör allt, jmf m vad de skulle ha bara för att dra i en aktiv bas (som är en, för dem, enkel operation). Minns iaf att jag ska ha en sån här:
Killen vi snackade med hade iaf full koll på 206:an, vad som gör sig i den och var gränsen går för att skjuta över målet. Men det är 'en massa' steg här o där och inte den utan den högtalaren
edit
Fick inga exakta anteckningar, och nu är killen på semester
Håll tummen med mig för att han sen 1. kommer ihåg vad han menade och 2. att grejerna finns i lager.
Precious 206 rc 05 - Wroom
Tiken 306 s16 94 - Brööl
Tiken 306 s16 94 - Brööl