funderar på huvudenhet som klarar ipod/usb-minne

Frågor om styling eller ljud och bild i bilen (In-Car Entertainment)?
Post Reply
zilog

funderar på huvudenhet som klarar ipod/usb-minne

Post by zilog »

Funderar på att spontanköpa en huvudenhet till 205:an. Kravet är att den ska klara CD-skivor med de vanligast förekommande ljudformaten, kunna läsa usb-minnen samt ipod:en, och ha lågnivåutgångar för anslutning till slutsteg.

Vad jag har förstått så klarar Kenwood KDCW4537U samt PANASONIC CQC5355 detta. Vilken av dessa ger bäst ljud, och är mest lämpliga? Finns det andra alternativ där jag får samma prestanda/ljudkvalitet/funktionalitet billigare? Det är ju alltid en fördel att bli av med mindre pengar vid inbrott..
205GTI -89, RSV1000R -02
http://gnuffel.googlepages.com
lillaE

Post by lillaE »

jag hade nog kört på kenwood spelaren.. de sidor jag hittat har specat dess judpontential bättre än den andra spelaren. spontant känns det då som att den har bättre lir i sig... behöver inte massa saker som "dubbla displayrader" för att sälja sig..

brukar köra på effekt och inställningsmöjligheter, och i sista ledet tar jag utseende, som trots allt gör ganska mycket.. :)
lillaE

www.getawayhlm.com
Jaaacob
Crew
Crew

Post by Jaaacob »

Skulle ochså säga kenwood, de har bra maskinvara.
Peugeot Sport Club | CREW
If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!

Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Post Reply