orginal låsbulten, ren j*vla besvikelse

Problem med bilen och frågor om produkter m.m tas upp i denna avdelning.
Post Reply
wavik©

orginal låsbulten, ren j*vla besvikelse

Post by wavik© »

ja söp bort min låsbultsnyckel och ahhed givetvis glömt å skriva upp nyckel koden så peugeot kunde inte fixa fram en ny.

Men när ja igår höll på å mecka för å få loss dom så kom ja å royce fram till att de tar ca: 1 min att få loss skiten utan nyckel, vilket jag blev mkt besviken på, inget vidare skydd med dom 500:- låsbulten :evil:

Kan defenetivt inte rekommendera dom längre...

så nu vill ja ha nått bättre, har ju hört talas om dom där roterande bulten, är dom bra? var finns dom? va kostar dom?
Amar

Post by Amar »

jag kör på http://www.mcgard.com, massa bilmärken ahr de som standard, funkar fint o kostade bara 400kr ;)
Zyxx

Post by Zyxx »

Det spelar nog ingen roll vad du använder... för om någon vill ha dina fälgar så tar dom dina fina fälgar ändå.... eller så tar dom hela bilen

Det är bara det att du försvåra för dem

finns fina vertyg som man tar låsbultar med : )
Ankan
Senior

Post by Ankan »

Jag har likadana som Amal med en packning runt, så det inte går att få ner en skruvmejsel vid bulten.
Angelika
kör 307CC- sommartid
205Gti/Audi kombi- vintertid
Kör med Michael året om
royce

Nja!

Post by royce »

Kollade lite på bultarna på mcgard men det jag kunde se där va inte mycke bättre än det som wavik hade. Skulle ta mig två minuter att ta bort dom som det gjorde på hans bil!

Om man slipar ner toppen på orginal bulten skulle den vara det bästa alternativet hittils!
206gti -03

Kan Du Så Kan Jag!
Niklas

Post by Niklas »

interas fälglås..

custom för din fälg, dom fyller upp hela hålet där bulten sitter så att du inte kan banka på en hylsa eller så ner en mejsel eller dylikt. jag har inte haft dom själv, bara hört att dom ska vara kanon.
http://i154.photobucket.com/albums/s246 ... gskill.jpg
Mazda Miata LS -00, ständigt mera godis.
Fd. Dagligbrukare, nu intermittentspammare.
Post Reply