haha vad kul, jag har precis köpt exakt samma grejjer, förutom att jag har en extrakabel som gör att färddatorn och fjärren bakom ratten är kopplad till stereon!
Sjukt nöjd med både subben och huvudenheten. Nu måste jag bara hitta vart man ändrar så att inte displayen inverterar sina färger var 20:e sekund, vilket var en av anledningarna till att jag bytte ut min gamla pioneer... vem i H-vete har kommit på att det är en bra effekt?? Kör man i mörker blir man halvt bländad.
Twedmark wrote:Sjukt nöjd med både subben och huvudenheten. Nu måste jag bara hitta vart man ändrar så att inte displayen inverterar sina färger var 20:e sekund, vilket var en av anledningarna till att jag bytte ut min gamla pioneer... vem i H-vete har kommit på att det är en bra effekt?? Kör man i mörker blir man halvt bländad.
kaliber>> Du kanske kan hjälpa mig?
Det skulle jag väldigt gärna också vilja veta hur man stänger av, hatar verkligen att min gör det!
"Make sure the unit is turned off, then press and hold the multi-control and it will take you into the main setup. Just scroll through a few of the options (language, clock, AUX 2, etc.) and it’s one of the last ones I think, just set it to off."
Ska ut och testa imorgon... Heter visst "Reverse Mode".