Fnatte wrote:äh jag vet inte. gick fram till Angelika för hon stod så bra till Vem av er var du? EDIT: du var ju ändå rädd för mig fnatte
Bring it on...
Jag hade Peugeot Sport- skjorta, jeans och glasögon. Dock så kan den beskrivningen passa in på Micke, Ankans sambo, som oxå var där. Stod mest vid Mitas bil. Men det var inte alls många som stannade och pratade, ingen som vågade....
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
Fnatte wrote:äh jag vet inte. gick fram till Angelika för hon stod så bra till Vem av er var du? EDIT: du var ju ändå rädd för mig fnatte
Bring it on...
Jag hade Peugeot Sport- skjorta, jeans och glasögon. Dock så kan den beskrivningen passa in på Micke, Ankans sambo, som oxå var där. Stod mest vid Mitas bil. Men det var inte alls många som stannade och pratade, ingen som vågade....
peugeot sport skjorta såg jag en som hade de andra hade t-shirts va?
205 Mi16 såld
---------------------------------
Bättre med rödljus framför än blåljus bakom.
Tjena jag var där och hälsade på. Trevlig monter synd att det inte var med en 205:a. Mässhallen var mycket mindre än jag hade hoppats på men som sagt helt okey!!!
Klart mycket bättre än förra mässan för vår del. Klockren placering mitt i röran med Kicker, Vanadis Design, Audiobahn o.s.v runt om = massa människor kring montern!
Grymt många människor som kollade in och fotade montern, bra blandning av lite clean, massa plast och aluvinge? =o) samt Angelikas flitiga utdelande av Peugeot New gjorde nog att vi har höjt oss en 15-20 snäpp från föregående år..bra jobbat alla inblandade!
Generellt sett fanns det så mycket plast på mässan (inkl. Slitzbrudens honkers) att man skulle utan bekymmer kunna bygga sig en flådig 50 fots segelbåt med det...
Tror att vi fick till det i år iaf. nu kan det bara bli bättre!
Btw ryktades det att Tweddo hade "plaststyling" på G i passagerarsätet.....
Stenis
Mazda 6 MPS -06 till salu...!!!!! Grumpy Old Fart!!
Instämmer med övriga, det var helt klart en bra monter och placering, själv var jag där större delen av lördagen, kul att kunna hjälpa till lite och träffa folket....Bra jobbat Stjärnan, Mita, Ankan, Micke, Twedmark m.fl.
Var där idag o Pegga montern va helt okej.. det jag saknade va en snygg 205a! Annars helt okej. Mycket kul att titta på iallafall. (mycket heta pryydar)