Signalhorn...
- Johan Jatko
Signalhorn...
...det brölar bara!! Finns det nåt enkelt sätt att rengöra det på, typ på med 5-56 och tryckluft, eller måste man plocka loss hela skiten??
-94 405 Mi16, såld & krockad!
-05 Citroen C5 2,0 HDi, glidarbilen
-84 Volkswagen Golf CL, jobbarbil
Jag hade samma symptom på min tuta, gick inte igenom besiktning. så jag åkte till skroten och rök loss en på en cittra och kopplade dit. Eltuta. Satt en luftdriven på min innan.
Det går att göra som du säger, håller någon vecka eller besiktning men till slut hamnar du ändå i att byta tuta....
Det går att göra som du säger, håller någon vecka eller besiktning men till slut hamnar du ändå i att byta tuta....
205 GTI LeMans -91 RIP
Nissan Skyline -95
FINLAND
FINLAND
FINLAND
Nissan Skyline -95
FINLAND
FINLAND
FINLAND
- Johan Jatko
Jo jag vet, men jag hade tänkt besikta på tisdag... Vet att det bara blir en villkorstvåa, men jag vill helst slippa sånt... Då får ju dessutom polisen nånting att kolla efter, och det vill jag ju också..
Sitter nån kompressor med slangar till två horn just nu, verkar som om dom har en förmåga att gegga ihop och ibland sluta fungera helt till slut... Får väl försöka rengöra och se hur det funkar...
Sitter nån kompressor med slangar till två horn just nu, verkar som om dom har en förmåga att gegga ihop och ibland sluta fungera helt till slut... Får väl försöka rengöra och se hur det funkar...
- Johan Jatko
Huligantuta i kupen osså får man väl köra med öppna fönster och öronproppar
Mitt kompressorhorn säckade också. iofs tror jag bara det var slangarna som gav upp men jag bytte hela skiten mot ett sprillans nytt kompressorhors.. lite för kraftigt kanske.. men det låter.. massssor!!
förut lät tutan som en hes tant ungefär.
folk skratta när man tutade..
Mitt kompressorhorn säckade också. iofs tror jag bara det var slangarna som gav upp men jag bytte hela skiten mot ett sprillans nytt kompressorhors.. lite för kraftigt kanske.. men det låter.. massssor!!
förut lät tutan som en hes tant ungefär.
folk skratta när man tutade..
//Michael Thonfors
405MI16 94 Röd {Oh yeah!}
405MI16 90 Röd {R.I.P}
Men människor. Lär er att inte särskriva allt! http://www.skrivihop.nu/exempel/" onclick="window.open(this.href);return false;
405MI16 94 Röd {Oh yeah!}
405MI16 90 Röd {R.I.P}
Men människor. Lär er att inte särskriva allt! http://www.skrivihop.nu/exempel/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Johan Jatko
-
Joakim Enoksson
- Guldmedlem

- Johan Jatko
Det är faktiskt just den lösningen jag har tänkt göra senare, men nu ska bara det befintliga igång... En permament lösning blir av vid ett senare tillfälle, om man har tur så räcker det ett tag med att rengöra...
-
Linkan