Tänkte höra lite om hur det funkar?
Man kan höja och sänka, det vet jag... Men grejen e hur funkar fjädringen sen då? vill ju fort. ha 206:an lika hård som innan om inte hårdare.. Går det att ha kvar om man ändrar till luftfjädring så man kan höja och sänka bilen när man själv vill?
anledningen till att jag säger detta e för att jag vill sänka bilen men då kommer jag inte ut och in ur garaget och det e ju lite jobbigt, därför e det billigare att sätta på luftfjädring än bygga om "hela" huset för att kunna få in bilen...
luftfjädring : 206:a ?
luftfjädring : 206:a ?
//Henrik "henke" Sundset
Audi A4 Avant 2.0T Quattro
Peugeot 206 GTi *SÅLD*
BMW R1200 GS Adv.
Locost Super 7
My Mama said I was special!
Peugeot 206 GTi *SÅLD*
BMW R1200 GS Adv.
Locost Super 7
jag har samma problem! från splitern och ner till backen när jag kör ut ur garaget är det 2 cm. sen sak den sänkas. får köpa ramper 
Peugeot 206 WRCÄ man får drömma.
http://www.peugeot-sport-club.com/bilda ... php?id=146
http://www.peugeot-sport-club.com/bilda ... php?id=146
I förra numret av Bilsport var det med ett reportage om en luftfjädrad Volvo. Du hittar nog lite information där.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
På streetcarfest i helgen så sålde stötdämparverksta'n(tror jag dom hette) luftfjädring. Som jag fattade det så satt fjädringen i luftbälgen. Men du kan ju ringa och höra:
Stötdämparverksta'n
Bjurholmsplan 31, 116 63 STOCKHOLM
Försäljning 08-643 48 48
Fax 08-641 52 52
Stötdämparverksta'n
Bjurholmsplan 31, 116 63 STOCKHOLM
Försäljning 08-643 48 48
Fax 08-641 52 52
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
FR Autosport Sweden FTW
FR Autosport Sweden FTW
jo... snackade med han som gjorde den där volvon på streetcar fest... Fast jag glömde fråga om den kunde vara lika "hård" som innan.. Allt var så jäktat där kändes det som.. + flickvännen ville inte ens vara där så man fick lite onda blickar varje gång man stannade vid ett bås och snackade med någon om olika tips. osv..
Så det e ingen här som har erfarenhet eller läst om bilen blir mjuk som ett gossedjur eller om den blir stenhård?
Så det e ingen här som har erfarenhet eller läst om bilen blir mjuk som ett gossedjur eller om den blir stenhård?
//Henrik "henke" Sundset
Peugeot 206 GTi *SÅLD*
BMW R1200 GS Adv.
Locost Super 7
Peugeot 206 GTi *SÅLD*
BMW R1200 GS Adv.
Locost Super 7