Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
jadu.. klockan var väl runt fyra eller något sådant.. var massa folk i montern, var där inne en runda, men pallade inte med trängslen, så jag drog efter att jag spanat in bilarna..
lillaE
Jag och min kompis Lollo var där idag o med första hjälp från Veiko o sedan Alex fick vi fribiljetter in på Norra insläppet....Tack PSC.
Själv förordar jag att ALEX får en förtjänstmedalj från oss i PSC ...bara för att han troget suttit i detta DJÄVULENS OLJUD från alla som har med diverse digitala hjälpmedel försökt att ta kål på mänskligheten.. tack vare öronproppar i drygt en timme som jag satt i montern, när jag avlöste Alex som ville kolla in stuntschowen, så överlevde jag detta fasansfulla OLJUD som förekom i A-hallen. Jag ÄR INTE OVÄN TILL MUSIK O VÄLLJUDANDE TONER... MEN JAG UNDRAR OM INTE DESSA UNDERLIGA PRIMATER ÖVERSKATTAR SINA EGNA ÖNSKEMÅL. (väl-ljudande toner kommer från AS-trimmade motorer på väg att ta kål på sig själva....över 9000 rpm).
TACK ALEX O VEIKO O ALLA SOM VARIT MED ATT GÖRA MONTERN.... men Alex ska ändå ha en medalj för sin enastående uthållighet.........tack för ordet /Peter Öhlin/
Edit: Tack Alex familj för att ni står ut
Det som inte dödar, det härdar!
205 XR grå muz, går som en skinnflådd kanin
309 look m 8V gti 1,9-89
405 MI 16 -92................:::::SÅLD
405 MI 16 -90 styckmördad::SÅLD
Renault scenic 1,6-00
Seat Toledo 2,0 GT::::::::::::såld
VW Caravelle Coach m volvomotor::såld,
Till en fam. i Nigeria!!!!!!!!
Honda 550 F1, med touringkåpa
Hobby Prestige 545 T
WHISKY TAR FORT SÅ JÄVLA SLUT!!!
Fort tar Whisky så jävla slut..
öhl-in wrote:(väl-ljudande toner kommer från AS-trimmade motorer på väg att ta kål på sig själva....över 9000 rpm)
Now we are talking buisness!
Var där igår en runda o ja kan absolut inte förstå tjusningen med att ha en bil med så mycket bas så man bara hör ett dovt surrande? Var kul o träffa lite folk iaf! fick träffat alex, klew, timmi16 och peder samt norbaggen vars namn ja glömt Riktigt fina bilar i montern