Leif Karlsson wrote:De som bor på Sjögestad motell kan njuta av lite motorcyklar på onsdagkvällen, då det går en motorcykelkortege från Linköping till Skänninge.
Är vädret bra, så brukar det vara ca 1000 hojar, passerar Sjögestad någongång 19.45-20.00, avgår från Linköping vid 19-tiden.
Japp det stämmer! Riktigt trevligt mulelr brukar det bli av alla dessa schyssta motorcyklar.
Numera smygborgare och kör BMW.
BMW 325 Touring -07 *Warum!*
Opel Vectra 2.8t OPC -08 Kombi (Black Mambah!) *Såld*
Franzen wrote:Någon från GBG som åker upp? Kan hända jag e lite kort med bil då tjejen nog behöver den till Jobbet crap..
Det finns flera som frågat med om "tågkörning till Mantorp", från Göteborg. Benny bla vet jag ska ha sin bil med sej. Behöver du ett nr till han så tjoa, det va den röda 406an på vårträffen. Starta en tråd här! Du kan ju åka med han tex, o jag kan ge dej nått varv på lugna timmen i bilen. Vi måste ju ha proffsfotografen med oss
Ska se om jag hittar checklistan.
FÖRÖVRIGT KOMMER TIDNINGEN BILSPORT OCH GÖR REPORTAGE!!!
Peter Igelhammar wrote: FÖRÖVRIGT KOMMER TIDNINGEN BILSPORT OCH GÖR REPORTAGE!!!
GLÖM INTE HJÄLM
kalas ju Är det för hondas räkning eller kommer dom för "oss"? vilket fall som så tror jag nog en viss metalicblå 205'a kommer o dra lite uppmärksamhet från hondorna
Last edited by Jönsson on Tue Apr 29, 2008 20:13, edited 1 time in total.
Här finns en hel del. Men jag vet att det finns bla en tråd om vilka verktyg man kan behöva. Men det finns alltid gott om sånt, HPC brukar fylla bilarna med verktyg Tråden e gammal, men delar kan ju ge lite hum.
Peter Igelhammar wrote:Här finns en hel del. Men jag vet att det finns bla en tråd om vilka verktyg man kan behöva. Men det finns alltid gott om sånt, HPC brukar fylla bilarna med verktyg Tråden e gammal, men delar kan ju ge lite hum.
Marcus Attsäter wrote:Kanske ev, kommer jag och kollar lite.....
Ja Marcus kom vetja det blir kul det här.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
Smhi.se visar lite bättre väder än sist jag tittade, ser bara ut att regna på natten innan. lite blåst så finns ju förhoppning att banan torkar upp fort.
205 gti leksak
205 gti Bygge
306 roland garros flyttarumpanbil
Pelle Sörbergs wrote:Smhi.se visar lite bättre väder än sist jag tittade, ser bara ut att regna på natten innan. lite blåst så finns ju förhoppning att banan torkar upp fort.
annars får vi väl köra den torr! de går osså fort!
Joi wrote:Blir det någon karavan från Stockholshållet ner på Torsdag morgon? Såfall vill jag möta upp er Annars kanske jag åker Hondakaravan från Norrköping Hoppas jag kan få tag i en hjälm också
Jag åker ner Torsdag morgon via Strängnäs och Norrköping och jag kan ta med en extrahjälm. Jag åker väl 530 härifrån, är i Norköping 0700 nånting. (Och jag ska inte glömma ditt pris... )
Okej det låter ju helnajs Strängnäs.. Då åker du ner över Katrineholm eller?
Hjälm tror jag kompisen hade en, får jag inte tag i den så säger jag till här snarast.
Kan skicka dig ett Pm
Hur mycket stålar behöver man ha med sig nu då?
250:- till PSC och sen typ 400 till något annat vart de nu va man skulle betala det eller kommer jag ihåg fel?
Kör: Audi A4 Avant S-Line -07
405 mi16 och 205 Gti is no more Min gamla 405a 309 Gti16 = Såld