Blev omkörd (när jag själv körde *host* lite över hastighetsgränsen) av en silvrig 406 coupé mellan Ambjörnarp och Tranemo för typ en timma sedan, jag körde min blå Puma. Någon härifrån?
306 GTI -97A (banracer-wannabe)
BMW 323ti -98 (vinterleksak som blev åretrunt-bruksbil)
Mazda MX-5 -01 (högerstyrd sommarleksak)
Gamla synder:
Ford Focus RS -03, Ford Fiesta ST -06, 306 GTI -00, Ford Puma -98, 205 GTI -89
Jönsson wrote:såg en guldig 306 gti med 17-18" på biltema helsingborg igår.. psc streamer o allt, vem va de?
Jag har också sett den ett par ggr. Jag frågade honom men han var inte medlem, än. Streamern hade suttit på när han köpte bilen... Verkar vara många från klubben som kommer till HBG på lördag kvällarna...
P.s Såg Lemans 205a där igår...
Reservdelsbytare på Peugeot Malmö
106 Rallye -97 *Såld*
Körde mot en annan guldig 306a igår, han hade precis köpt bilen men lovade att gå med i klubben...
Sen fick jag pisk av Lemans 205 Mi16...
106 Rallye -97 *Såld*
Jadå! Det var jag... Var var du? Mitt i folkmassan eller?
106 Rallye -97 *Såld*
Ecke83 wrote:såg med migge i sin bil o 306 gtin...ni körde många race mot varandra dock lyckades jag inte se vem som vann...tyckte även att ni gjorde fegstarter...
själv drog ja en sväng mot en e46a cab mot okänd motor i...
Många och många, körde tre race... Första missade jag att få i tvåan så då vann han. De andra två vann jag... Fegstart vet jag inte om jag vill kalla det, la upp han på 2500 och sen bara tröde av kopplingen... Men den kan hålla med om att tekinken kan förbättras något. Var det du som körde den vita 206an? Såg dig bara när jag tittade från taket...
106 Rallye -97 *Såld*
Ecke83 wrote:såg med migge i sin bil o 306 gtin...ni körde många race mot varandra dock lyckades jag inte se vem som vann...tyckte även att ni gjorde fegstarter...
själv drog ja en sväng mot en e46a cab mot okänd motor i...
Många och många, körde tre race... Första missade jag att få i tvåan så då vann han. De andra två vann jag... Fegstart vet jag inte om jag vill kalla det, la upp han på 2500 och sen bara tröde av kopplingen... Men den kan hålla med om att tekinken kan förbättras något. Var det du som körde den vita 206an? Såg dig bara när jag tittade från taket...
kej då såg jag alla tre...var där bara en kort stund så tyckte det blev många du hade full bil me tyckte jag d såg ut som...jupp körde min vita 206a