lite problem med min högra strålkastare till min 205, 92. fick en tvåa på besiktningen för att det inte fungerade ljuset så jag tänkte aja bara byta lampa men så va inte fallet Själva hållaren till lampans metallstift har erjat sönder, finns ingen metall kvar!
vad finns det för möjligheter? Finns ett par strålkastare på skroten men lägger hellre pengar på något annat och om man kan fuska ihop något gör jag hellre det=)
lite problem med min högra strålkastare till min 205, 92. fick en tvåa på besiktningen för att det inte fungerade ljuset så jag tänkte aja bara byta lampa men så va inte fallet Själva hållaren till lampans metallstift har erjat sönder, finns ingen metall kvar!
vad finns det för möjligheter? Finns ett par strålkastare på skroten men lägger hellre pengar på något annat och om man kan fuska ihop något gör jag hellre det=)
tacksam för svar
Emanuel
Nya på Biltema kostar 298:- per sida om det gäller strålkastarna. Ska du bara köpa fästena är det inte fel att ta sig ut till skroten och plocka. Kostar inte många kronor.
Mvh "el cacique"
205 Mi16 -89 röd *Sugtrimmning* *SÅLD*
205 Mi16 Monte Carlo *SÅLD*
205 Mi16 Lemans Turbo projekt *SÅLD*
309 GTI skrotad
205 GTI Monte Carlo *SÅLD*
205 GTI 8v TURBO
Volvo S80 T6 *Familjevagnen*
tyvärr verkar det inte gå och köpa dessa posisionljushållarna och om jag köper en ny så får jag ändå inte med det jag behöver, känns surt!
kanske får tag i en på skroten.
Troligtvis orkar de inte bry sig. Bara att åka ut med en sax eller avbitare. Strålkastarna är ju nästan alltid bortmonterade iaf så jobbet på plats tar ju ca 2 sekunder Jag klippte tre par som såg ut att vara i bra skick bara för att ha några i reserv och behövde inte betala en spänn (dock har jag dem inte kvar)
Peugeot Sport Club | Gabbagabbaheymoderator! SKÅNE ÄGER! just nu... 205 Gti Monte Carlo-91-Turbo8
205mi16 Monte Carlo-91
308SW 1,6 Turbo-09-Grå haj