Ibland när jag gasar på lite mer med min 307a på 2ans växel så är det som att det rycker lite, inte så mkt men är som att den inte får soppa då som den ska. för blir som små ryck, har försökt hitta nått liknande här på forumet men hittade inget.. HOppas någon kan hjälpa mig med vad det är och om det är allvarligt och kanske hur kan isåfall kan åtgärda det!
Tack !
Peter
307an går ojämnt på 2an.
307an går ojämnt på 2an.
Peugeot 307 2.0
är det när motorn är kall? Isf har du samma problem jag hade.
Min småryckte lite när jag gasade upp lite lagom. Kändes som att dn inte fick tillräckligt med bränsle.
Verkstaden la in nån ny programvara till motorstyrningen, men det hjälpte inte.
Vet tyvärr inte vad som var fel, ,men det störde inte så mycket och verkstaden sa att det inte var farligt...
Min småryckte lite när jag gasade upp lite lagom. Kändes som att dn inte fick tillräckligt med bränsle.
Vet tyvärr inte vad som var fel, ,men det störde inte så mycket och verkstaden sa att det inte var farligt...
Peugeot 207 GT - 07
Citroën AX GT - 91
Citroën AX GT - 91
kendesign wrote:är det när motorn är kall? Isf har du samma problem jag hade.
Jaa kan nog kanske vara så!
Näe precis, är inte heller något som stör mig speciellt mkt. bara man vet att det inteär något allvarligt, och om det finns nått lätt sätt att åtgärda så kan ju det vara värt att göra!
Peugeot 307 2.0