Låg nyss bakom en vit 307'a, sänkt, kromfälgar av något slag (spike gissar jag på). Jävligt snygg var den! Körde från ängelholm mot örkelljunga.. skulle tyvärr svänga av för o komma hem annars hade jag jagat efter Låg och lekte med någon röd 306'a av något slag.. s16 kanske? Ingen i klubben som känner sig träffad?
Vem var du på statoil i går natt vid 23.30 tiden i jakan? Mi16 konverterad 205:a med sprucken kylare, hade lite brådis iväg så jag han inte snacka ordentligt.... reg nr OUP eller nått i den stilen... Hoppas det höll hem sen citat "Franskt skit"
Pallbocksräser: 205 GTi Import -92
Krockad 405 MI16 -90 *Skrotad*
Körde en gång i tiden : Grå 505 Turbo -87
Lekbil: Svart 205 Gti -90 *Skrotad*
Vit Skoda Octavia RS Combi -08 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!
Jönsson wrote:Låg nyss bakom en vit 307'a, sänkt, kromfälgar av något slag (spike gissar jag på). Jävligt snygg var den! Körde från ängelholm mot örkelljunga.. skulle tyvärr svänga av för o komma hem annars hade jag jagat efter Låg och lekte med någon röd 306'a av något slag.. s16 kanske? Ingen i klubben som känner sig träffad?
Det som inte dödar, det härdar!
205 XR grå muz, går som en skinnflådd kanin
309 look m 8V gti 1,9-89
405 MI 16 -92................:::::SÅLD
405 MI 16 -90 styckmördad::SÅLD
Renault scenic 1,6-00
Seat Toledo 2,0 GT::::::::::::såld
VW Caravelle Coach m volvomotor::såld,
Till en fam. i Nigeria!!!!!!!!
Honda 550 F1, med touringkåpa
Hobby Prestige 545 T
WHISKY TAR FORT SÅ JÄVLA SLUT!!!
Fort tar Whisky så jävla slut..
Mötte en 205a, skulle nästan gissat att den var blå från början Luftfiltret satt under bilen såg det rätt tydligt när man mötte han.
Dubbla utblås i mitten. Låter det inte som det borde vara någon på denna sidan?
blå 205'a i helsingborgstrakten låter ju som Simon.. (lemans) men resten stämmer inte överens med din beskrivning.. men är väl inte omöjligt att där finns fler blåa 205'or här i närheten
Såg en silvrig Coupe på jobb i förra veckan.. Lindab Profil i Förslöv.
Nu när jag åkte hem så såg jag en Guldfärgad 306a i diket, avfarten norrgående e18 vid shellmacken:
Ser nästan ut som han lekt med handbromsen när han skulle av från motorvägen och sen snurrat ner i diket. konstigt att han snurra innåt, han borde väl åkt av vägen åt andra hållet.. om han haft fart, hm skumt..
å nej, det var inte mrtn's gamla...
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Ser en Blå pegga med mattsvart lejon och Xenon komma, på ett vänster fram reservhjul.
Väl framme vid lyset dör bilen och startar snabbt igen. Dock en ung dam som körde.
Undrar vems bil det var ^^
Vad har hänt med din fram fälg ?