Ankan wrote:Nä man får gå över parkeringen och sen sätta sig på dass. (som är med vattenspolning )
Aha, tack
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Klart att vi ska grilla. Vi åker väl vid lunchtid och är väl där framåt eftermiddagen.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
Michael 84 wrote:4-bäds stuga nr3 har jag bokat nu, jag o leif än så länge, det är bara hojta till om intresse finns för plats, ju fler desto billi.. hrmpf roligare blir det hehe
Om jag inte är helt ute och cyklar så finns det en plats kvar.
Michael 84 wrote:4-bäds stuga nr3 har jag bokat nu, jag o leif än så länge, det är bara hojta till om intresse finns för plats, ju fler desto billi.. hrmpf roligare blir det hehe
Jag bokade dom två sista bäddarna, men du får ta en jocke, så sover grabben hos mig.
Jag bokade dom två sista bäddarna, men du får ta en jocke, så sover grabben hos mig.
Jaså? Enligt Michael 84 så hade jag en plats, men det löser sig ju.
Jag tar nog dom två resterande bäddarna.
Detta e från sida ett, men som sagt bara att du o jag får varsinn bädd så e de lugnt.
T One wrote:F-n vet om jag inte ska ta med mig de mina och komma o kolla iaf...
Det vore kul !
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Såklart!
/Arne Lindgren
Det som inte brinner, det ruttnar
Den som tar på sig skorna stående, dör stående (Gammalt vikingaordspråk)
Man lever så länge man lär, inte tvärtom.
Jag har varit i handgemäng med en hkp3, och vunnit Suzis dagbok ändrad 20100111
Självklart att du ska komma förbi.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
Jönsson wrote:brossan är upptagen och jag vågar inte kasa upp med min 205'a dit. tror att ett hjullager är på G.. verkar vara samma som ja bytade i vintras
Hjullager håller bra länge innan det rasar, iaf mina
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...