Jönsson wrote:brossan är upptagen och jag vågar inte kasa upp med min 205'a dit. tror att ett hjullager är på G.. verkar vara samma som ja bytade i vintras
Slit av spindeln så hjälper jag dig att byta lagret?
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Har haft inne skönheten på verkstad och visste inte om den skulle bli klar i tid eller inte men nu är den fixad, och dess förare körsugen. Finns det några sovplatser kvar? Golvplats funkar, jag är inte kinkig.
Mvh Johan
306 GTI -97A (banracer-wannabe)
BMW 323ti -98 (vinterleksak som blev åretrunt-bruksbil)
Mazda MX-5 -01 (högerstyrd sommarleksak)
Gamla synder:
Ford Focus RS -03, Ford Fiesta ST -06, 306 GTI -00, Ford Puma -98, 205 GTI -89
Har haft inne skönheten på verkstad och visste inte om den skulle bli klar i tid eller inte men nu är den fixad, och dess förare körsugen. Finns det några sovplatser kvar? Golvplats funkar, jag är inte kinkig.
Mvh Johan
Bara ta med dig liggunderlag så löser det sig, vi sov nog sju i en stuga sist.
Men det kostar ju självklart;) Ju fler vi är i en stuga desto billigare blir det ju.
Mvh Johan
Men det kostar ju självklart;) Ju fler vi är i en stuga desto billigare blir det ju.
Mvh Johan
Det låter kanon, jag gör så.
Är riktigt sugen på att se vad den gamla kärran mäktar med, tycker det är jäkligt bra drag i den.
306 GTI -97A (banracer-wannabe)
BMW 323ti -98 (vinterleksak som blev åretrunt-bruksbil)
Mazda MX-5 -01 (högerstyrd sommarleksak)
Gamla synder:
Ford Focus RS -03, Ford Fiesta ST -06, 306 GTI -00, Ford Puma -98, 205 GTI -89
olsén wrote:jag skulle behöva 2 sovplatser, till mig och min (ännu Oinvigde) bror..
Han ser ut somm lill-jönsson, så han får plats överallt;) gör inget om det är olika stugor... tjoho
Ramlar in runt 16-17-tiden.. Hoppas min present från föra säsongen är kvar! (grilltunna modell stor)
Vem fixar björkveatt elda med?
jag då?
ta med kondomer så ska du se att du åtminstonde får en säker sömn i någon av bäddarna!
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
För dom som inte orkar vänta så går Nordic Six Hours Cup http://www.karlskogamotorstadion.com/nshc/mainny.htm av stapeln på lördagen, racet börjar 11:30 och håller på till 17:30, ska försöka lura iväg r-gubben lite tidigare så vi ser de sista timmarna iallafall.
205 gti leksak
205 gti Bygge
306 roland garros flyttarumpanbil
Vi kan väl få plats med några på golvet också kan jag tro.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
Kollade aftonbladets väder... det ser ljust ut.. vi kanske slipper regn.
Eller jag kanske slipper när jag åker dit och hem. Måste ta hojen. Hade det regnat som idag så hade jag nog skippat det.
Ingen som åker dit från stockholm lördag och hem söndag (och passerar Bålsta)?
/Arne Lindgren
Det som inte brinner, det ruttnar
Den som tar på sig skorna stående, dör stående (Gammalt vikingaordspråk)
Man lever så länge man lär, inte tvärtom.
Jag har varit i handgemäng med en hkp3, och vunnit Suzis dagbok ändrad 20100111
Alltså, jag åker dit lördag, så du får åka med mig om lowlow tillåter, hennes bil söndag vet ja inte..
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Jaaacob wrote:Alltså, jag åker dit lördag, så du får åka med mig om lowlow tillåter, hennes bil söndag vet ja inte..
Nja.. tack, men jag måste ju veta att jag kommer hem också.
/Arne Lindgren
Det som inte brinner, det ruttnar
Den som tar på sig skorna stående, dör stående (Gammalt vikingaordspråk)
Man lever så länge man lär, inte tvärtom.
Jag har varit i handgemäng med en hkp3, och vunnit Suzis dagbok ändrad 20100111
Jaaacob wrote:Alltså, jag åker dit lördag, så du får åka med mig om lowlow tillåter, hennes bil söndag vet ja inte..
Morbidio då?
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Morbidio då?
Ska till Töreboda.
Ahaaa... mupp!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Morbidio då?
Ska till Töreboda.
Vad tråkig du är.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.