Träffa Snillet idag..Jag var hos honom o köpte fälgar..
Lycka till med släpet o skräpet..
Att äga en Peugeot är en livsstil
Dricka pilsner ÄR visst en hobby !
Peugeot 605 3.0 SV-95 Executive Express
Citroen C4 1,6 -05 Familjetransportör
Saab 9-5 Aero Kombi -01
Ankan wrote:Jag träffade PhilipK igår och såg hans skadade 306a :/
Skadad?
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Ankan wrote:Jag träffade PhilipK igår och såg hans skadade 306a :/
Skadad?
Japp, tyvärr..
ska finnas nån bild på skitsnack tror jag.
Hur f*n kör du igentligen?????
Det vill du allt gärna veta va?
Ska sanningen fram så var det ankans fel.. Hon såg mig när jag körde förbi, så flashade hon brösten.. blev alldeles till mig.. så jag råka pricka väggen
Såg en vit ralley kittat RC, gissar på m@s RC? Den var parkerad på färgaregatan i Fredas den 15...
Tänkte ge min personliga bot men fanns inte tid att stanna p ge denne...
Mašo Racing Medlemsnr: 1474 PEUGEOT 205 GTI -92 --> GTI16 BMW X3 3.0da -06 IH SCOUT II -76 http://www.garaget.org/Maso
Pichå wrote:Såg en vit ralley kittat RC, gissar på m@s RC? Den var parkerad på färgaregatan i Fredas den 15... Tänkte ge min personliga bot men fanns inte tid att stanna p ge denne...
Pichå wrote:Såg en vit ralley kittat RC, gissar på m@s RC? Den var parkerad på färgaregatan i Fredas den 15... Tänkte ge min personliga bot men fanns inte tid att stanna p ge denne...
Jåvisst, min RC bor på ju färgaregatan!
Du/den bor där asså. Men inte tänkt på att ställa den i färgareg. garaget då?
Mašo Racing Medlemsnr: 1474 PEUGEOT 205 GTI -92 --> GTI16 BMW X3 3.0da -06 IH SCOUT II -76 http://www.garaget.org/Maso