Tack alla som kom och körde och tittade. Det var lite blött till en början, men f*n vad roligt det var, som att köra på is. Jag lyckades inte få till flytet med blött underlag till en början, men sen när det började torka upp så kunde jag få till tiderna. Mycket nöjd över att vara näst snabbast Peugeot på den sträckningen!
Tack också till alla som hjälpte till med tidtagningen, det underlättar mycket!
Jag ser inga problem med att vara andra märken på banan, alla har trevligt, och vi får in mer pengar för att täcka upp våra utgifter för banhyra osv. Dessutom håller vi kvar folk som varit medlemmar tidigare, annat än att utesluta dom för dom valt en annan väg.
Fnatte wrote: Jag lyckades inte få till flytet med blött underlag till en början, men sen när det började torka upp så kunde jag få till tiderna. Mycket nöjd över att vara näst snabbast Peugeot på den sträckningen!
.
Jag håller som bäst på att rensa bilen på allt som väger och som inte behövs.
Fnatte wrote: Jag lyckades inte få till flytet med blött underlag till en början, men sen när det började torka upp så kunde jag få till tiderna. Mycket nöjd över att vara näst snabbast Peugeot på den sträckningen!
.
Jag håller som bäst på att rensa bilen på allt som väger och som inte behövs.
Du lär behöva det Skulle du komma till vårgårda?
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Det måste vara ett skämt?! Vad är det som tar sån tid????
Var det verkligen fler bilder då?
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Det måste vara ett skämt?! Vad är det som tar sån tid????
Var det verkligen fler bilder då?
Stjärnan, Luuk och en annan kille som körde Skoda fotade...
Lukas då, kom igen här!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...