Såg ett program på ARTE om folk som utrustar sina cycklar med sanslösa ljudsystem. Ska tydligen vara stort i Queens bland invandrare från Trinidad and Tobago. Kolla här:
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Ja det finns ju dårar till allt. Måste nog trampa rätt så bra om de ska orka driva det där.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
seriöst?
Jag som tyckte det var ballt med ett spelkort som smattrade mot ekrarna när jag var liten...tala om att ligga i lä, så mycket lä att det är vakum å Tone blir arbetslös för det finns inget väder längre.
Tobbe Tuff wrote:seriöst? Jag som tyckte det var ballt med ett spelkort som smattrade mot ekrarna när jag var liten...tala om att ligga i lä, så mycket lä att det är vakum å Tone blir arbetslös för det finns inget väder längre.
hoppas det inte finns mycket uppförsbackar där dom bor, måste va ett jävla H-vete å ha all den extravikten, för att inte tala om att få stopp på skiten i en nerförsbacke.
/Benny Hesselgard
saab 900 -88 (parkerad i stolpe)
celica -89 (stake genom blocket)
celica -86 (stulen å bränd)
jetta -86 (skuren motor)
Civic coupe -95 (voltad in i trädgård) 141Db
micra-89 (totalhavererad å skrotad)
205 Gti (bränt elsystem, nu fixat) 136 Db snart mer
Mazda B2500 pickis. Bruksbil...eller inte sönderrostad ram
Ska nog sluta med bilar...
madcap wrote:hoppas det inte finns mycket uppförsbackar där dom bor, måste va ett jävla H-vete å ha all den extravikten, för att inte tala om att få stopp på skiten i en nerförsbacke.
då är skåne ett tips för de som äger en motsvarande flåsbåge.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.