Jag har kört berlingo en gång och det var den värsta bilen jag någonsin kört.. kan dock ha varit för att det varit en gammal skandia bil och att den var helt slutkörd. men ändå. ett fint och välvårdax ex kan nog var abetydligt trevligare
Har för mig att jag sett en arbetsberlingo som hört till en däckfirma med kjolar å front. men de kanske va nå hemmafix.
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Sanny307 wrote:Eller för all del, köp en färdigstylad.
Tack, jag har sett den , näää, epastylad vill jag inte ha.
Epsi: Den skall användas för att transportera familj å köra möbler å skräp till återvinningsstation m.m. med, som vardagsbil kör frugan med den. Jag kör 106
Vi får se, vi kanske kan få den riktigt förmånligt nämligen. Handlar mycket om utrymme per krona med en familjebil
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Då duger den nog:P partnern är ju i princip samma och det har jag kört någrra jag gillatmed tanke på biltyp. den berlingon jag körde var tänkt att pendla med. det ända jag har att säga om den var att den såg rätt bra ut när den stog på bärgningsbilens flak. Hitta en fräschare så kommer du nog betydligt längre än jag gjorde värt att veta är ju dock att övervakningsbolagen säljer ut sina bilar skitbilligt, brukar ha gått runt 5-6 tusen mil, vara almänt skitiga innuti och ha lite hål efter iverse radioapparater med mera. på utsidan sitter dekoren kvar men men...
kan vara värt att betänka då dom brukar gå för ca 15 papp styck.