Daniel206RC wrote: så det jeg lurer på er det noen som ser noe feil på dette bildet? skal skruen være i midten av "hullet" eller til høyre som på bildet?
Jag har tittat lite nu och det ser likadant ut på mitt drev, mer åt höger i bild än i mitten. Kanske står en kugge fel på drevet? Sitter kontakten i till vvt?
okei da vet jeg at det er riktig:)
ja den sitter nok feil, vi får ikke opp en eneste feilkode så kontakten sitter nok riktig...
JGS wrote:Var står det att en rc är mycket snabbare än gti??
Vi kjørte 306GTI-6 vs 206GTI og 306GTIen tok den lett!
jeg har kjørt mot den samme 306GTIen og de gikk omtrent likt. så etter regreimskifte prøvde jeg mot denne 206GTIen og det gikk omtrent likt det å!
Var flere som prøvde å kjøre min RC men de fikk ikke tak på 206GTIen:\
så brukerfeil var det ikke
Er det noen som kan fortelle meg hvorfor kamdrevet skal byttes??? dette er heller ikke gjort på en annen RC!
Håper noen vet hvorfor, for det gjør ikke PEUGEOT i NORGE!!!!
Er det noen som kan fortelle meg hvorfor kamdrevet skal byttes??? dette er heller ikke gjort på en annen RC! Håper noen vet hvorfor, for det gjør ikke PEUGEOT i NORGE!!!!
Ingen som kan fortelle meg hvorfor? bilen skal til Dyno test snart
Hvilket drev er det?
206GTI180:
ADM: 0805 F2
ECH: 0805 J3
fått orden på bilen din daniel? jeg har min kun i sverige på verksted.. 1: billiger 2: finnes flere av både Gti og Rc så de kan reparere det 3: delene er billiger orginalt pluss valuta forskjell. Eks: nålelager til bakstilling koster 305 sek i norge koster samme 605 kr..
ikke rart der kjørte fra en 206gti med 306gti-6 for den har vel 166 hk og 206 gti 137hk.
og din og gti-6 er det bare 11hk forskjell i din favør
men så er det vel rc ca 1 sek raskere fra 0-100km enn 206 gtien...men fra der så skjer det noe drastisk i rc motoren som gjør at gti taper
vi får vente på bedre føre så kan vi ta oss et race..selv om jeg taper...men artig å prøve