När jag köpte bilen så satt slutröret ganska så långt upp och har bränt i plasten på spoilern. Har nu bytt till sportsats istället och undrar bara helt enkelt om någon vet var man få tag i "listliknande" sak som man sätter runt det utskurna hålet? Sett att en del har det men var hittar man det?
"Värmeskydd"
"Värmeskydd"
Hej hej!
När jag köpte bilen så satt slutröret ganska så långt upp och har bränt i plasten på spoilern. Har nu bytt till sportsats istället och undrar bara helt enkelt om någon vet var man få tag i "listliknande" sak som man sätter runt det utskurna hålet? Sett att en del har det men var hittar man det?
Re: "Värmeskydd"
lasse206 wrote:Hej hej!
En RC-stötfångare har det original, jag har en liggandes om du är intresserad.
Då har du nått mer att köpa mer än en hatthylla. hehe.
Mvh. David.
Peugeot 206 RC - Vardags.
Peugeot 206 WRC T5 RWD - Projekt, framtida busbil.
Ducati Monster 620ie S - Leksak.
Peugeot 206 WRC T5 RWD - Projekt, framtida busbil.
Ducati Monster 620ie S - Leksak.
Har för mig att jag sett biltema och mekonomen ha något liknande, alulist.
Peugeot Sport Club | CREW
If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...