Går det att byta från fönstervev till elhiss i en 205 utan att byta dörr? jag har en 205 CJ-89 och har köpt en 205 green -89 att ta bland annat motor ifrån till min bil (samma effekt enligt bilregistret). Jag noterade när jag körde ned den ifrån släpet att den har elhissar och då vevmekanismen är borttagen i förardörren på caben och rutan hålls uppe medelst en skruvmejsel så tänkte jag att man kanske kunde ta elhissarna från donatorn till caben.
Från donatorbilen kommer motor, växellåda drivaxlar, ett bromsok, bensinpump, förarsäte, framlyktor och förarsäte att plockas, det mesta i övrigt kommer att lämnas på bilen när den går till skrot. vill någon ha något ifrån den? vinterdäcken ser fräscha ut, men verkar lite stora för en 205.
Byte från vev till elhiss 205, möjligt?
Det finns icke gtier med elhissar så det tror jag absolut går!
Peugeot Sport Club | CREW
If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
olämpligtnamn wrote: det mesta i övrigt kommer att lämnas på bilen när den går till skrot. vill någon ha något ifrån den? vinterdäcken ser fräscha ut, men verkar lite stora för en 205.
Var finns bilen ?
205 / 309 / 406 / ZX
Man ska inte skaffa saker med handtag på - det drar bara med sig en massa arbete...