Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Morbidio: Helt klart, jätteskönt! svårt att hitta en färdigrenoverad å fin för rätt pengar, denna är precis så att jag klarar av summan.
Dagger: Äh, det kanske blir en cti någon gång, men jag tror inte det... Det räcker med brorsans 205a
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Köpte spännband för att spänna fast gungstolarna i 205:an i de där gångjärnshistorierna under baksätet med. Får se om SBP säger att stolarna sitter för löst nu, flexar inte en cm.
Sen blev ju baksätet obrukbart, men vem sitter där egentligen?
Skiter i vilken telefon du skriver ifrån. 205 GTI 1.9 -88 (Åtta nyanser av rött)
309 GTI16 -93 (Åtta hål i lacken)
306 Rallye -99 (Inga fel påträffade... Än.)
Mean Machine wrote:Köpte spännband för att spänna fast gungstolarna i 205:an i de där gångjärnshistorierna under baksätet med. Får se om SBP säger att stolarna sitter för löst nu, flexar inte en cm.
Sen blev ju baksätet obrukbart, men vem sitter där egentligen?
Jag älskar att sitta bak i min 205a och låta någon annan köra. så jävla skönt baksäte!
Peder_205 wrote:Jag älskar att sitta bak i min 205a och låta någon annan köra. så jävla skönt baksäte!
Förvisso sant, men jag kör hellre 205:a än sitter i baksätet.
Ska bli kul att se vad SBP säger om den lösningen, de klagade på att stolen satt för löst innan... Är spännband en godkänd fastsättningsmetod, tro?
Skiter i vilken telefon du skriver ifrån. 205 GTI 1.9 -88 (Åtta nyanser av rött)
snusmummriken wrote:man måste väl kunna komma in i baksätet ?? eller ?
Näe, det tror jag inte? Bilar reggade med fyra säten går ju igenom utan baksäten utan ny regbesiktning, t.ex.?
Köpte ett par skinnstolar från en 605 -97 att ha i min Xantia. Ska ta nån bild när dom monteras
Last edited by HellMek on Tue Mar 10, 2009 21:15, edited 1 time in total.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.