klew wrote: Och alltid trevligt att träffa getlowlow... var tredje gången nu och hon känner fortfarande inte igen mig... ganska imponerande faktiskt, de flesta som träffat mig minns det i sina mardrömmar för resten av livet
Ooops, flåt
Men jag brukar inte ha mardrömmar och tänkte nanna nu jag med. Så får väll se om jag överlever natten
haha hoppas jag lyckades smitta ner dig med dålig sömn då som hämnd där... usch fi f*n, jag är nog sjuk idag
Vill komma åt skitsnack nu så jag kan börja spamma lite så jag blir av med dagen
Vem av alla på de första bilderna är Bim? Jag har en gissning avslöjar senare.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
Projekt just nu:
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
945 -92 Såld.
Skiter i vilken telefon du skriver ifrån. 205 GTI 1.9 -88 (Åtta nyanser av rött)
309 GTI16 -93 (Åtta hål i lacken)
306 Rallye -99 (Inga fel påträffade... Än.)
Projekt just nu:
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
945 -92 Såld.
Kordon wrote:Som vanligt blev det en supertrevlig dag! Kanonväder och ett trevligt bemötande ifrån Peter och Patrik som driver Street Performance. Vill även passa på att tacka er som tog er tid att komma till Gbg och även Igel som nystade ihop med Street Performance. Fick dock aldrig höra vem som fick den bästa tiden på Gocarten. Kan det kanske varit Benny i sin superslimade overall?
Tyckte det var jättetrevligt, synd att man är för osocial! Annars hade jag nog pratat med fler utav er, för ni verkar vara en gäng goa gubbar och tjejer
Ja inte var det jag som kom etta iaf..
Trodde f*n jag glömt bälte (van vid att det brukar vara bälte i gocart..) så det studsa och jag flög som en vante från sida till sida!
Hahaha! Måste väl bara vart jag som låg och gned mig mot "kanterna" där omkörningsförbudet var..
Kändes som jag hade servo på 106'an efteråt!
Var väldigt kul tyckte jag det var att träffa alla medlemmar!
Grattis till er som vann de fina priserna också .
Btw, nu skall tydligen min lillebror skaffa sig en 205'a som förstabil.. Haha!
Som vanligt så gick tiden så himla snabbt då man hade så kul att man han inte konversera med alla...
Bim; din bror gör helt rätt, han kommer inte bli missnöjd, kan inte tänka mig en bättre första bil...
Mašo Racing
Medlemsnr: 1474
PEUGEOT 205 GTI -92 --> GTI16
BMW X3 3.0da -06
IH SCOUT II -76 http://www.garaget.org/Maso" onclick="window.open(this.href);return false;
Jönsson wrote:Tack för en jättetrevlig dag! Var skitkul att få träffa allt folk Roligt med lite gokart också. jag hade inte snabbast tid men jag vann ändå för Peder fuskade
Ses på mantorp!
Håller med!!
Mašo Racing
BMW X3 3.0da -06
IH SCOUT II -76 http://www.garaget.org/Maso" onclick="window.open(this.href);return false;
Bim wrote:Jag är nyfiken på vilka alla var, vem körde den sketna mazdan?
Vem kollade mina drivaxlar, innan SNILLET kom och konstaterade att de glappar..
Tjena! Jag var en av några som spanade in drivaxlar (Andy var det här) hyffsat lång ca: 190cm och grönrutig skjorta
Stämmer in på att det var en riktig höjdardag. Trevligt folk på StreetPerformance.
Kanon att träffa alla bekanta nunor igen, och kanon att se några nya.
f*n Andy, å som vanligt så fick jag bara tid till att snacka så lite med dig, hade så mkt annat ja velat diskutera. får väl hoppas på fler tillfällen i sommar. När är cuba inspikat? Missar du falkenberg?
Mašo Racing
BMW X3 3.0da -06