Jönsson wrote:Såg Donny Sorenso i Ängelholm igårkväll Först inne i stan när du kom från Saloon-hållet o svängde vänster, sen såg ja din bil på donkenparkeringen, men va lite trött och blyg så ja orkade inte gå in o säga hej
Det är bara att knalla fram =)
Vi var på cheezburger-refill mellan två fester, var på Råbocka och gjorde upp Skånes minsta eld. De var riktigt fint där igår, helt vindstilla så hela bukten var spegelblank i solnedgången.. Synd man inte hade en kamera.
Jag vinkade på en 406 coupe V6 idag vid Rondo som ägs av en snubbe som på vårträffen hade på sig en gay rosa skjorta Hörde luftfiltret morra innan jag såg bilen kan jag tillägga
Sammy wrote:Jag vinkade på en 406 coupe V6 idag vid Rondo som ägs av en snubbe som på vårträffen hade på sig en gay rosa skjorta Hörde luftfiltret morra innan jag såg bilen kan jag tillägga
KOOOORDON
Angelika kör 307CC- sommartid
205Gti/Audi kombi- vintertid
Kör med Michael året om
F-Motorsport wrote:Låg en svart 206 gti med tonade rutor och svarta fälgar bakom mig på väg till jobbet i södertälje i morse. ' Stod Peugeot sport club med kromtext på bakrutan.
Peugeot_605 wrote:Såg en fin röd 205 GTI i Fagersta på 68:an på väg norrut, med en PSC dekal på framrutan.
Vem i all sin dar åker genom Fagersta?
Pelle? :O
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Nix inte Pelle. Han har ingen dekal heller. Både jag och Pelle kommer att åka genom Fagersta på lördag.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
Såg en "bärnstensfärgad" 206:a på Älvsborgsbron igår vid 16.45, körde i riktning mot biskopsgården eller lundbytunneln, 2 bilar bakom mig. PSC streamer i framrutan och lite smått stylad.
Vem ?
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Ankan wrote:Körde först om Jacob och hans lillebror på E4an men sen ökade han och körde om oss.
Ja å jag sov när ni körde om, sen såg jag.. vafan står det peugeotsportclub på en volvo för, å så kom jag på att det var ankan å sa att vi skulle stampa på...
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Ankan wrote:Körde först om Jacob och hans lillebror på E4an men sen ökade han och körde om oss.
Ja å jag sov när ni körde om, sen såg jag.. vafan står det peugeotsportclub på en volvo för, å så kom jag på att det var ankan å sa att vi skulle stampa på...
Jag tutade ju tre gånger när jag passerade ;P
Ja volvon måste ju oxå vara fin juh
Angelika kör 307CC- sommartid
205Gti/Audi kombi- vintertid
Kör med Michael året om
Jag tutade ju tre gånger när jag passerade ;P
Ja volvon måste ju oxå vara fin juh
Och jag vinkade ju också till din brorsa, men han kanske sov också För du satt ju bredvid och sov
Träffade Jacob två gånger idag på Statoil i Sollentuna.. ena gången kom han med en utav luftpumparna i handen. Han hade tydligen hittat den i en bilruta en bit därifrån.