Åker väl förbi inte allt för långt ifrån åker via Fagersta och Köping. Men 205'an lastar ju mer än min 406'a. Den är rätt full må du tro.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
R-Gubbe wrote:Åker väl förbi inte allt för långt ifrån åker via Fagersta och Köping. Men 205'an lastar ju mer än min 406'a. Den är rätt full må du tro.
okey btw... åker du förbi på söndag ?? kunde ju åka "tåg" lr nå
Jag åker ju upp på söndag. Då åker Pelle samtidigt. Så har du lust att åka släpvagnstempo o spara bensin så kan vi åka tåg.
Projekt just nu:
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
945 -92 Såld.
Nä nu går jag ner och fixar det sista. Spänner fast bilen osv. så snart rullar jag mot Mantorp. Finns på 0708615905. Vi ses imorgon.
Projekt just nu:
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
945 -92 Såld.
Ja då var man hemma från krogen, lämnar sthlm kl 05:45
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Alex wrote:måste vara äldre medlemmar med en annan bil som får köra
Vi håller på och diskuterar detta i styrelsen. Så det finns en möjlighet att han kan va med oss. Det e en stund kvar till nästa banträff, men jag kan lämna besked till dej över msn snarast.
Vi håller på och diskuterar detta i styrelsen. Så det finns en möjlighet att han kan va med oss. Det e en stund kvar till nästa banträff, men jag kan lämna besked till dej över msn snarast.
Hur går det?
Styrelsen sitter och solar sig och dricker öl på kanarieöarna, var god dröj herr stressman
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.