Luuk wrote:Såg en svart 206 RC bogserandes en röd alfa som blivit stoppad av farbror blå utanför Coop Vinsta här om dagen någon som känner sig skyldig? Hade svarttonat dimljus bak bland annat, en copycat?
Du är säker på att det var en RC? finns en sån gti med vinge. som såldes för tre månader sedan till västerort.
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Luuk wrote:Såg en svart 206 RC bogserandes en röd alfa som blivit stoppad av farbror blå utanför Coop Vinsta här om dagen någon som känner sig skyldig? Hade svarttonat dimljus bak bland annat, en copycat?
Du är säker på att det var en RC? finns en sån gti med vinge. som såldes för tre månader sedan till västerort.
Nja, Challenger fälgar och jag har för mig att jag tycke mig se att han hade "avgasrörshålet med listen runt" Dock va det nån typ av eftermarknads singelutblås...
Pallbocksräser: 205 GTi Import -92
Krockad 405 MI16 -90 *Skrotad*
Körde en gång i tiden : Grå 505 Turbo -87
Lekbil: Svart 205 Gti -90 *Skrotad*
Vit Skoda Octavia RS Combi -08 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!
Såg en 406 coupé klockan halv 10 i kalmar igår med 17"-18". Tyckte jag kände igen bilen, men vet inte om det är härifrån. Sånna här fälgar hade han iaf:
406_Jonathan wrote:Såg en 406 coupé klockan halv 10 i kalmar igår med 17"-18". Tyckte jag kände igen bilen, men vet inte om det är härifrån. Sånna här fälgar hade han iaf:
406_Jonathan wrote:Såg en 406 coupé klockan halv 10 i kalmar igår med 17"-18". Tyckte jag kände igen bilen, men vet inte om det är härifrån. Sånna här fälgar hade han iaf:
T One wrote:Hehe.. Fråga om vi ska avla på dem ihop då eller?
Ja, avla fram en Mini-RC till mig!
Skiter i vilken telefon du skriver ifrån. 205 GTI 1.9 -88 (Åtta nyanser av rött)
309 GTI16 -93 (Åtta hål i lacken)
306 Rallye -99 (Inga fel påträffade... Än.)
Brukar se en svart 106 rallye när jag åker till jobbet. Har stora lejon på sidorna och har regnummer poo313. Den brukar ta vägen mot osby från broby. Någon från klubben?