Ahlbeerg wrote:Tycker nästan vi borde starta en liten insamling till däcken, iofsig var dom redan jävligt sletna (tror jag?) men en liten summa kan jag allt ge.
Jag med.
Maila toyo och berätta typen av skada + bilder på däcket, så lär de kanske ersätta, säga att du bilat i europa å att dessa skador plötsligt uppkom.
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Ahlbeerg wrote:Tycker nästan vi borde starta en liten insamling till däcken, iofsig var dom redan jävligt sletna (tror jag?) men en liten summa kan jag allt ge.
Jag med.
Maila toyo och berätta typen av skada + bilder på däcket, så lär de kanske ersätta, säga att du bilat i europa å att dessa skador plötsligt uppkom.
Var väl småslitna Kumho r-däck ?, eller såg jag fel ?
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Tre andra psc-are (Luuk, Jaaacob och Morbidio), plus nån tös, uppe i Stockholm festade loss på sant sommar-manér på krogen...
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Jönsson wrote:Var blir alla bilder av som snillet o Olsén tog då? Vet allt att ni satt o smygfottade i baren
Jojo, mina bilder från kameran blev skit, som jag skrev innan, för mörkt.
Men lite roliga filmer blir det nog ikväll, nu ringde tjejen och "annonserade" att hennes profil på datorn inte fungerar, så det kanske blir i morgon istället.... windowsmök.
Hans Hellström
Hade gärna velat komma i helgen men var upptagen på annat håll. Kommer förhoppningsvis vid nästa träff, synd att de inte hålls nära 08 land. Blir lite enklare då, inte så mycket planerande som behövs då.
Iofs var Gillinge inte långt bort men kunde inte då heller, attans
Dieselfrälst i samarbete med 207 1,6 HDI Dieselpower. Diesel is the shit...
PuggenTO wrote:Hade gärna velat komma i helgen men var upptagen på annat håll. Kommer förhoppningsvis vid nästa träff, synd att de inte hålls nära 08 land. Blir lite enklare då, inte så mycket planerande som behövs då.
Iofs var Gillinge inte långt bort men kunde inte då heller, attans
Sommarträffen är inte bara menad som "en träff" utan tanken är ju egentligen att det skall vara "TRÄFFEN" så masa er dit
Hans Hellström
Chipsen tar jag med på nästa träff, funderar på gelleråsen, heter den väl?
Haha fyfan va egotrippad man kan vara lägger upp en bild på sig själv!
Chips ?
Cupan gör sig fasen riktigt bra på gräs.
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...