Ja funderade på lamell diff därifrån men dom håller tyvärr inte på en turbo motor. Till en sugis e det ju ett självklart köp dock!
Har du hunnit provköra din diff än? hur upplever du den? jag har aldrig provat någon och känner ingen som har en men om man läser om folk som provat så e det jävla olika person till person.
Att den väsnas det kan ja leva med, men den beteer sig precis som en slungdiff iallafall och ja vet inte om ja gillar det riktigt. ja tycker den känns lite oberäknelig precis som en slungdiff. Visst har man gott on effekt på driven så slår den väll i hela tiden som den ska förståss.
Det är ju en billig diff men synd o skrota bilen för en just billig diff
Jo den tickar lite när man svänger, de är ju kuggen som kuggar över då. Men trycker man på lite med gasen så låser den perfekt, den låser precis när man vill. Iaf på min bil, jag är helnöjd. Men det är kanske inte något man ska ha på bruksbilen.
Kör: Audi A4 Avant S-Line -07
405 mi16 och 205 Gti is no more Min gamla 405a 309 Gti16 = Såld
£14. Helt okej frakt får jag säga. Kunde kört en sambeställning men det var som sagt impulsköp Köpte allt utom nedre motorfästet och det gick på £99 inkl frakt.
Peugeot 306 GTi -97 Bruksbil, på riktigt
Peugeot 306 GTi -97 Busbil
Peugeot 306 GTi -00 Inga planer?!
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
drei stora, kanske lite mer än vad dom var värda. men whatev
De e ju svindyra... Kollar på 13*7or, som billigast runt 800kr st från england. då med bultmönster för mini. Sedan får man ju räkna på frakt med =(
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Har monterat motorkuddarna och det nedre är det som gör mest skillnad, så mycket vibrerar det inte och den är fortfarande behaglig att åka i. Fast det börjar döna på om man gasar efter 4-5k fast där är man nästan aldrig om man ska åka långt
Peugeot 306 GTi -97 Bruksbil, på riktigt
Peugeot 306 GTi -97 Busbil
Peugeot 306 GTi -00 Inga planer?!