Peter Igelhammar wrote:Ingen som vill plocka upp mej på vägen?
Ta dig till vägen mellan Sthlm och Karlskoga så får du åka riktig bil!
mvh C
Oj, har du köpt dej en fransk bil
WORD Peter WORD!
Man vet ju aldrig, de flesta Hondorna som kör på träffarna är väl tillverkade i Storbritannien, med Lucas elsystem (JO !) och diverse Valeo reläer .
Att de tillverkades i England visste jag, resten upptäckte jag när jag lagade elfel på svärfars Civic -98 häromsistens
Så vem vet det egentliga ursprunget på en Ford ?
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Peter Igelhammar wrote:Ingen som vill plocka upp mej på vägen?
Ta dig till vägen mellan Sthlm och Karlskoga så får du åka riktig bil!
mvh C
Oj, har du köpt dej en fransk bil
WORD Peter WORD!
Man vet ju aldrig, de flesta Hondorna som kör på träffarna är väl tillverkade i Storbritannien, med Lucas elsystem (JO !) och diverse Valeo reläer . Att de tillverkades i England visste jag, resten upptäckte jag när jag lagade elfel på svärfars Civic -98 häromsistens
Peter Igelhammar wrote:Ser tyvärr ut då som jag inte kommer, eftersom transport saknas.
Då får det bli roadracing i Knutstorp hela helgen, vikket är en klen tröst mot att träffa alla trevliga människor i alla klubbarna.
Nu sitter jag i skåne på svärfars dator, så saken är klar.
Har du inget körkort Peter?
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
Det e lugnt. Andas... andas igen... tänk inte.... du kan köra ändå, utan mej. Gelleråsen e asskojig!!! Ta hjälp av Forsell som agerar instruktör, eller Arne.
Projekt just nu:
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
945 -92 Såld.
olsén wrote:som peter skrev, det ÄR en kul bana, du kommer ha minst lika kul som på mantorp...
Väl mött!
Ännu roligare Sjukt kul att kolla på också, då banan är helt platt så man ser över hela.
Jag och min följeslagare kommer bo i en stuga vid Modellflygbanan precis intill. Är det någon som behöver sovplats så slå en signal. O735-I3889O
Peugeot Sport Club | Gabbagabbaheymoderator! SKÅNE ÄGER! just nu... 205 Gti Monte Carlo-91-Turbo8
205mi16 Monte Carlo-91
308SW 1,6 Turbo-09-Grå haj
Håller på att packa det sista. Räknar med att komma iväg vid 12 snåret så kanske jag hinner kika lite på 6 timmars som går idag. Vi ses väl till kvällen eller imorgon.
Projekt just nu:
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
945 -92 Såld.
olsén wrote: Jag sitter som banträffsansvarig, du kan gissa vad den posten är till för
Felfelfel! Du är suppleant och biträdande banträffsansvarig!
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.