olsén wrote:gjorde dundermissen och hade hela röven full med leca och en erfarenhet rikare, tror veiko( volvo suger) har bilder på det...
posta gärna
Öhh nejtack. Inga sånna bilder. Detta är ett bilforum

olsén wrote:gjorde dundermissen och hade hela röven full med leca och en erfarenhet rikare, tror veiko( volvo suger) har bilder på det...
posta gärna
Jesper Cronelid wrote:
Edit: Kul att både Dagger och Tone sa att jag blivit tjockare![]()
96 kilo dynamit
Benci wrote:Hej på Er!
Jag har lagt upp alla mina klipp i en tråd på rejsa.nu.
Ta för er: 2009-09-12 Kinnekulle med SSI
Team_Hink_Racing wrote:På lunchen körde jag runt lite folk och dom hade inte nån sma, vilket löstes när han på bilden
inte clarre utan den andre kom in som en skänk från ovan med 3 st sma licenser. Dagens räddare!
R-Gubbe wrote:• Detta är INTE en tävling, utan förarutveckling. All tidtagning är strängt förbjuden!
Här är ett litet utdrag ur Rejsa tråden.
R-Gubbe wrote:Det kan dessutom vara bra enligt mitt tycke. Det finns inget värre än att köra mot klockan. Den ger sig aldrig, hur sent du än bromsar. Det utvecklar väl föraren?
R-Gubbe wrote:Det är klart att spårvalet är det primära. Men bromspunkter har en viss betydelse det också. Det gäller ju att inte fega och bromsa alldeles för tidigt. Om inte annat risk för att få någon bakomvarande i rumpan. Man ska ju inte heller bromsa försent, för förr eller senare så bromsar man av sig.

Team_Hink_Racing wrote:Jag brukar köra på dom rutinerade även om jag kanske inte har kört banan innan, dels mindre bilar + att det faktist är fler rutinerade folk på banan.

Jesper Cronelid wrote:Förresten, hur snabbt körde ni under bron efter rakan? Jag höll ~160km/h... Vågade inte hålla fullt spett från hela rakan

Jesper Cronelid wrote:Förresten, hur snabbt körde ni under bron efter rakan? Jag höll ~160km/h... Vågade inte hålla fullt spett från hela rakan