Peter Igelhammar wrote:Det e ju så enkelt att Vi kör 2 grupper. Och jag har svårt att tänka mej att Emil kör i samma grupp som Peder Pedal.
Så det löser sej av naturen.
Peder kör DHL bil som en dåre till vardags, så f-n vet....
Peter Igelhammar wrote:Det e ju så enkelt att Vi kör 2 grupper. Och jag har svårt att tänka mej att Emil kör i samma grupp som Peder Pedal.
SNILLET wrote:Peter Igelhammar wrote:Det e ju så enkelt att Vi kör 2 grupper. Och jag har svårt att tänka mej att Emil kör i samma grupp som Peder Pedal.
Peder kör DHL bil som en dåre till vardags, så f-n vet....
Team_Hink_Racing wrote:Bra är om du kör Sma testet med flaggor och reglerna över nätet, http://www.svenskamotorsportalliansen.se så man vet hur och vad flaggorna betyder, det är bra när du står som funktionär tycker jag.
Här är testet. http://front.marsh.se/CybersureFrontoff ... d/sma-slc/
F-Motorsport wrote:SNILLET wrote:F-Motorsport wrote:hehe, kul å höra.
Vi tar allt på plats och jag lovar att hjälpa så många jag kan.
Jag kommer ju vara där hela dagen så tiden finns
Det jag skulle vilja göra är att ÅKA MED dig runt.
Är det på något sätt genomförbart ?
Helt klart.
Såhär går det till:
1. jag åker med 3-4 varv å ser hur personen kör.
2. Vi går in i depån där jag förklarar hur man kan förbättra sin körteknik, bromspunkter, spår, o.s.v
3. Vi åker ut med mej som förare i samma bil där jag kör 2-3 varv och förklarar samtidigt för medåkaren om spår och sådant som vi pratade om i depån.
4. Nu åker jag med som passagerare och "coachar" föraren tills du är nöjd.
Sen efter det är det bara ut å gasa å tänka på vad jag sagt
Sliced wrote:F-Motorsport wrote:SNILLET wrote:F-Motorsport wrote:hehe, kul å höra.
Helt klart.
Såhär går det till:
2. Vi går in i depån där jag förklarar hur man kan förbättra sin körteknik, bromspunkter, spår, o.s.v
3. Vi åker ut med mej som förare i samma bil där jag kör 2-3 varv och förklarar samtidigt för medåkaren om spår och sådant som vi pratade om i depån.
Seriöst upplägg.. man kanske borde ta efter.
F-Motorsport wrote:Sliced wrote:F-Motorsport wrote:SNILLET wrote:F-Motorsport wrote:hehe, kul å höra.
Helt klart.
Såhär går det till:
Seriöst upplägg.. man kanske borde ta efter.
Japp, och jag kör inte 100% ös med tanke på att det är en annans bil. Jag ligger runt 90-95% så det inte händer något och man har marginalerna på sin sida.
Mvh Jocke