tackar för en härlig dag på anderstorp kul att se lite folk iaf i detta ruskiga kalla vädret glada miner överallt och hoppas det blir en kanon start nästa säsong!
sitter i bilen påväg upp nu, ska bli åh hämta godis till jaaacobs mini sen sova !
Pompe90 wrote:tackar för en härlig dag på anderstorp kul att se lite folk iaf i detta ruskiga kalla vädret glada miner överallt och hoppas det blir en kanon start nästa säsong!
sitter i bilen påväg upp nu, ska bli åh hämta godis till jaaacobs mini sen sova !
jag var väl förbered, ja eller lollo var det iaf och hade tagit med filtar som jag kunde rulla in mig i
jäkla piss väder som sagt, men det var goa leende på alla trots det =).
ja, var ju grymt kul, måste tacka PSC för att man fick chansen o testa på bana Laughing
Glömde en sak i stugan dock, en kontroll till min videokamera, du såg inte den Peter ? annars får man la ringa ner dit o kolla om dom hittar den i stugan..
Pompe90 wrote:tackar för en härlig dag på anderstorp kul att se lite folk iaf i detta ruskiga kalla vädret glada miner överallt och hoppas det blir en kanon start nästa säsong!
jag var väl förbered, ja eller lollo var det iaf och hade tagit med filtar som jag kunde rulla in mig i
jäkla piss väder som sagt, men det var goa leende på alla trots det =).
haha, men det är bra att man har tjej/tjejer med sig, dom tänker på sånt vi inte brukar tänka eller har tid att tänka på rättare sagt
jaja kanon kul som sagt iaf ! kul åh träffa alla dom jag inte har träffat innan med!
haha absolut, dock kmr jag fixa mina bilder åh filmer senare ikväll "host" inatt.. ehm pga uppkopplingen jag kör på nu.. inte kul med 5GB film på ett usb stick internet ...
får se vem som är först upp med färdiredigerad film denna gång haha
edit
peder, fick du mycket film själv då? du fick ju en runda i bilen va jag kommer ihåg.. något iaf!
Hemma. Vart är bilderna? Riktigt kul att köra idag, första ggr på A-torp och gillar faktist banan mycket.
Grymme arrangemang som vanligt utav olsen andy jacob osv!
Team_Hink_Racing wrote:Hemma. Vart är bilderna? Riktigt kul att köra idag, första ggr på A-torp och gillar faktist banan mycket. Grymme arrangemang som vanligt utav olsen andy jacob osv!
har en del filmklipp på dig om jag inte minns fel, det gick ruskigt fort för dig i regnet iaf va jag tycker.. bra kört! ah.. bortsett från all avkörning haha men sånt händer
Team_Hink_Racing wrote:Hemma. Vart är bilderna? Riktigt kul att köra idag, första ggr på A-torp och gillar faktist banan mycket. Grymme arrangemang som vanligt utav olsen andy jacob osv!
har en del filmklipp på dig om jag inte minns fel, det gick ruskigt fort för dig i regnet iaf va jag tycker.. bra kört! ah.. bortsett från all avkörning haha men sånt händer
Jag var ju bara av 1 gång abs:en ville visst inte vara med mer, man är lite bortskämd med abs så det tar lite tid att vänja av sig med det,men det gick faktist lite snabbare utan när man vant av sig.
Tackar för en kalasbra genomförd banträff! Första gången på Anderstorp och den är nu en av favoriterna. Solsken och 25+ hade varit bättre vädermässigt.