Tydligen har några spanska luder tyckt att det var kul att hacka vår lilla klubbsajt.... utredning pågår.....
Edit: Det vi kan glädjas åt är att de bara bytt ut våra två "index.php" och en "index.html".... dvs startsidan för hemsidan... index för forumet... och index för bildarkivet....
Dom har alltså inte tagit sig in i databasen.... så allt på forumet är kvar... men VILKA SATANS JÄVLA..... ähh!.... *hatar*
Last edited by Twedmark on Sat Jan 10, 2004 3:20, edited 1 time in total.
Märkte det, stryk skulle de ha. De förstörde hela min kväll
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
är det bara jag som inte återkommer alls efter att skickat pm eller postat en post? Det blir bara vitt och sedan stannar allt...........trycker bakåt och då så har jag iaf lagt piosten men det irriterar mej grymt nu. har testat på flera olika datorer och samma sak....
Joakim Enoksson wrote:är det bara jag som inte återkommer alls efter att skickat pm eller postat en post? Det blir bara vitt och sedan stannar allt...........trycker bakåt och då så har jag iaf lagt piosten men det irriterar mej grymt nu. har testat på flera olika datorer och samma sak....
Mmm... jag håller på o undersöker vad det beror på.
Joakim Enoksson wrote:är det bara jag som inte återkommer alls efter att skickat pm eller postat en post? Det blir bara vitt och sedan stannar allt...........trycker bakåt och då så har jag iaf lagt piosten men det irriterar mej grymt nu. har testat på flera olika datorer och samma sak....
Fick det också för en stund sedan.
Men detta inlägg gick!!!
SVERIGE SVERIGE SVERIGE PeugeotSportClub of Sweden --RedBull-{ 467
Har en backup lagts på under kvällen idag? Jag är hundra på att jag ändrade en rubrik på ett av mina äldre inlägg och skrev kommentarer i ett nytt inlägg. Jag är hundra på att jag kollade det hemma tidigare, men nu finns inte ändringen kvar och inte heller mitt inlägg...