erfarenhet yokohama parada?

Ett forum för chassi, trim, r-däck, bromsar, motorsport och körteknik t.ex. Sånt som gör dig och din bil snabbare runt-runt eller rakt fram helt enkelt.
Alex
Guldmedlem
Guldmedlem

Post by Alex »

TheDagger wrote:
TheDagger wrote:
datapata wrote:
hediis wrote:
SNILLET wrote:Datapata får gärna PM:a den säljarens ebaynamn till mig.... :wink:

x2 !!

självklart är det ebay.co.uk!

klart jag bjuder på det, är ju ett stort företag så det är svårt att missa :)

här har vi 195/50/15 t.ex
http://cgi.ebay.co.uk/4x-Yokohama-Parad ... 2ea9d8ec40

Skitbutik, de hade inte A539 8)

Mailade citydäck om A539, svaret blev: -Nej dom har vi inte men vi har Continental i samma dimension.

Jamen, det säger ju mig mycket :lol:

Nu vill dom sälja Fulda till mig för 350.-/st, vad är det för tomtar som har den firman egentligen? :lol:

De är defintivt tomtar :lol: Men däcken är billiga. Jag har då aldrig haft några problem att få dem till att ta in de däcken jag vill. Tjata lite på dem bara ;) Första gången jag frågade om r-däck fick jag svaret "visst, vi kan ordna regummerade, men det är inget vi rekommenderar" :lol:
Peugeot Sport Club | Gabbagabbaheymoderator!
SKÅNE ÄGER!
just nu...
205 Gti Monte Carlo-91-Turbo8
205mi16 Monte Carlo-91
308SW 1,6 Turbo-09-Grå haj
HellMek
Crew
Crew

Post by HellMek »

Alex wrote:De är defintivt tomtar :lol: Men däcken är billiga. Jag har då aldrig haft några problem att få dem till att ta in de däcken jag vill. Tjata lite på dem bara ;) Första gången jag frågade om r-däck fick jag svaret "visst, vi kan ordna regummerade, men det är inget vi rekommenderar" :lol:

Haha, jo jag förklarade läget i mitt sista svar, hoppas dom kopplar. Problemet med riktiga R-däck för mig är att rätt dimension blir för dyr och jag vill helst ha samma däck på gatan med så jag ska ha A539.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet!
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Post Reply