Fel motor Jacob.
Detta är monopointen, rallyeinsuget passar inte ens på den
Men du har en liknande grund som när jag för skojs skull trimmade min TU1M.
Var bor du någonstans ?, du som skall göra detta ?
En sak som jag gjorde var att jag fick tag i ett insug till TU3S, TU3S är den 85hk version som finns i en del andra länder där avgaskraven var lättare vid den tiden, bl.a. storbritannien. Det är MYCKET bättre utformat och med en enkel adapter så får man dit spjällhuset på det.
Motorn i din 205:a, om du tittar på toppen när du står framför bilen, står det då "3S" precis bredvid oljestickan ?, vissa TU3M har nämligen den toppen och det är som den smarte redan listat ut alltså samma topp som på 85hk motorn.
Då har du högst troligt 80hk maskin i den 205:an, vissa av dem har det.
Iaf, det insuget på den toppen, med lätt bearbetade kanaler och portmatchat mot insuget så blir det ett herrans liv på en TU1M iaf
Kolla sedan om du har 37mm eller 40mm spjällhus (mät underifrån). Har du 37mm så leta upp ett hus från en Citroen AX GT eller vissa BX14, alla AX GT har det stora spjällhuset och en del av BX14 har det. Man skulle kunna tro att VAG bilarna med monojetronic och 90hk har stort hus men de har bara 37mm så där kammar man noll.........
Det insuget är svårt att hitta, men jag annonserade efter det på några engelska forum, sedan går det att skicka hit som "small packet" med royalmail, då kostar frakten bara sådär 120:- så det är inte farligt. Det är en utgående stapelvara för engelsmännen, de vet inte vilken nytta de kan ha för andra... haha, så de slänger dem.
Någon mm av från toppen också, sedan skall det flytta på sig lite mer
Man kan utan problem flytta varvstoppen något också genom att byta kristallen i styrboxen mot en med snäppet högre frekvens.
Jag har både 40mm spjällhus och styrbox där kristallen redan är utbytt liggande. Men TU3M boxarna fungerade inte så bra på TU1:an, oavsett om kristallen var bytt eller inte, men varvstoppen flyttades

maskinerna tål fint att varvas till cirka 8k rpm.