Jaaacob wrote:Förblir jag helt ledig å hittar någon att åka med me så.
du kan få åka med mig... inga problem!
söt du är
Vilken dag ska du ner? Kan tänka mig att dela bil/soppa
Funderar på det fortfarande, är jag ledig så åker jag ner två dagar troligtvis. Men jag får återkomma på den punkten
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Jaaacob wrote:Förblir jag helt ledig å hittar någon att åka med me så.
du kan få åka med mig... inga problem!
söt du är
Vilken dag ska du ner? Kan tänka mig att dela bil/soppa
Funderar på det fortfarande, är jag ledig så åker jag ner två dagar troligtvis. Men jag får återkomma på den punkten
Oki, har bara tid en dag, ska gulla med Suzi så mycket jag hinner, när frun är borta. Om våren kommer på allvar kanske det blir hojen ner.
/Arne Lindgren
Det som inte brinner, det ruttnar
Den som tar på sig skorna stående, dör stående (Gammalt vikingaordspråk)
Man lever så länge man lär, inte tvärtom.
Jag har varit i handgemäng med en hkp3, och vunnit Suzis dagbok ändrad 20100111
Sliced wrote:Funderar på det fortfarande, är jag ledig så åker jag ner två dagar troligtvis. Men jag får återkomma på den punkten
Oki, har bara tid en dag, ska gulla med Suzi så mycket jag hinner, när frun är borta. Om våren kommer på allvar kanske det blir hojen ner.[/quote]
Det låter toppen! Snålar gärna lite på ekonomin som sagt. (återkommer)
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
chilibyte wrote:Jag är lite sugen på att dra ner på långfredagen men ingen verkar vilja hänga med. Nån som är sugen på att åka 107db peschå 106 rallye från uddevalla?
om folk kommer långväga och missat boka hotellrum visade det sig att jag är sambo-fri i helgen så har 84 m^2 lägenhet där det får plats lite folk, ni får ta med er egen öl dock
erbjudandet gäller folk jag träffat tidigare och möjligtvis nån kompis till dessa, ni förstår säkert varför själva...
Bor ungefär 7km ifrån elmia, tar väl 10min att köra ungefär.
OBS! Har två katter, så kattallergiker bör passa sig och luftmadrasser är ej att föredra (eller hur Alex? )
Du får åka dit och plåta Peter. Jag blir hemma denna gång.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.