arena wrote:
jobbet klarar du själv, MEN var väldigt noga med att få dreven på rätt håll och på rätt sätt innan du säytter tillbaka ställmotorerna du måste ta bort.
kom förbi ljungby så hjälper jag dig för halva pengen mot vad verkstad ska ha. har gjort en massa sådana ombyggnader.[/quote]
Hittade tidigare en sajt med fina ritningar & sprängskisser. Men givetvis hittar jag inte nu när jag behöver.
Vet du var jag kan hitta?
Kan du ge några steg för steg tips?
Stort tack

[/quote]
jag har bara tillgång till peugeot´s egna ritningar och sheman. akn dock ej lägga ut dom här pga att det är ej för allmän beskådan. alltså jag får ej lägga ut det här. men som jag skrev innan så kan jag göra jobbet om du tar dig till ljungby. annars så är tipset att du lägger xtra pengen på verkstaden då det kan gå sönder saker för många tusenlappar om du gör fel. hade en kund som gjort själv för två år se. vill minnas att hans räkning slutade på ca 15000kr.
alltså jag vill hjälpa dig, men jag kan ej lägga ut det dokumentet här. och att beskriva hela processen är en massa skrivande jag ej orkar eller har tid med nu.
A good friend will come and bail you out from jail... but, a true rider will be sitting next to you saying, damn.... that was fun.