Fnatte wrote:Jag sa innan att jag skulle lägga upp bild på nya fronten när den var nylackad, så här kommer dom.
Mina 17" har inte kommit tillbaka från lack ännu, så måste rulla runt på 15" så länge, värsta är att jag slog i från min garageuppfart. Fick köra 20 meter innan det tog i första gången... Andra problemet är montering av skylt. Men det löser sig nog.
Sa ju att du skulle tare lugnt Du har ju 12cm frigång ju, bra tycker jag
inte en chans... måste bygga motståndsbrygga till spridarna å koppla in sprutet, sånt kräver nga minuter. Sen ska d mappas oxå... d tar ett par minuter d me...
Å pga familjetillökningen e mina fritidsminuter VÄLDIGT lätträknade just nu.
Men inom ngn månad så kanske ja kan få igång den
inte en chans... måste bygga motståndsbrygga till spridarna å koppla in sprutet, sånt kräver nga minuter. Sen ska d mappas oxå... d tar ett par minuter d me... Å pga familjetillökningen e mina fritidsminuter VÄLDIGT lätträknade just nu. Men inom ngn månad så kanske ja kan få igång den
Familj har en märklig inverkan ja. Psc:are har aldrig fått uppleva mina tokmek, Paulina födde ju Carl 1 vecka efter första träffen jag var på
Men det GÅR att kombinera, det tar några år att få vissa rutiner på saker.
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Sammy wrote:Sa ju att du skulle tare lugnt Du har ju 12cm frigång ju, bra tycker jag
Tog det jättelugnt, men det dippade ner ändå, precis att det tog i... Kör runt med hjärtat i halsgropen så fort det blir ojämn väg. Vägarbeten när man kör på trottoarkanten är jag toknojjig för.
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
Mjo, visst är det.
Kände dock att det var såpass billigt så jag kunde slå till på det med, har cd-växlare i fååården och tycker det är rätt bekvämt. Men kommer mest använda usbn och köra spotify från telefonen.
Mjo, visst är det. Kände dock att det var såpass billigt så jag kunde slå till på det med, har cd-växlare i fååården och tycker det är rätt bekvämt. Men kommer mest använda usbn och köra spotify från telefonen.
Mjo, visst är det. Kände dock att det var såpass billigt så jag kunde slå till på det med, har cd-växlare i fååården och tycker det är rätt bekvämt. Men kommer mest använda usbn och köra spotify från telefonen.
får du 320 kbps från telefonen?
Yapp, inte för att det var just ljudkvalitén jag var ute efter då jag inte är nån ljudbög direkt.
Yapp, inte för att det var just ljudkvalitén jag var ute efter då jag inte är nån ljudbög direkt.
320kbps genom Spotify när man har premium.
Inte jag heller men tycker det är stor skillnad på 128 och 320 kbps.
320kbps genom Spotify när man har premium.
Inte jag heller men tycker det är stor skillnad på 128 och 320 kbps.
Jag köpte arbete+pulverlack+metallic-flake+klarlack och matt klarlack till mina fälgar, så monterade jag dom nya däcken, Yokohama S-drive.
Då blev det så här:
Kan säga att pulverlack är jobbigt att få bort när det sitter i navhålet och är liiiite för tjockt. Och så behöver jag centrumkåpor också.
Ska tvätta och polera bilen lite när jag får tid...
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l