S.Hedström wrote:Har ett litet problem nu när det blir till att köra med pinnbultar. Har konade muttrar men fälgar anpassade för platt anläggningsyta. Tips och trix? Hur har du gjort Clarre?
Jag har konat i mina fälgar. Inget svårt alls bara man har en kon med rätt gradantal. Jag fick låna en på Hedemora Anpassning.
Aha. Låter vettigt. Det ska kollas upp och fixas. Tackar
Sagt och gjort. Nu har jag konade fälgar Tack för lånet Veiko!
S.Hedström wrote:Har ett litet problem nu när det blir till att köra med pinnbultar. Har konade muttrar men fälgar anpassade för platt anläggningsyta. Tips och trix? Hur har du gjort Clarre?
Jag har konat i mina fälgar. Inget svårt alls bara man har en kon med rätt gradantal. Jag fick låna en på Hedemora Anpassning.
Aha. Låter vettigt. Det ska kollas upp och fixas. Tackar
Sagt och gjort. Nu har jag konade fälgar Tack för lånet Veiko!
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
passar på här rostfritt extraktorgrenör med spricka i svetsfogen mellan flänsen och rören, såvitt de svetsas genomglöddad ny fog och tittar igenom dem andra, samt planar flänsen efteråt(behövs oavsett), behöver jag oroa mig för något annat? lämnar grenröret till en duktig svetsare samt planar på en motorslip så förväntar mig att jobben är ordentligt gjorda.
de är inte till en pugg nu, lite mer kräm/temp ska de tåla. orkar inte lägga tid/pengar på ett projekt som knappt lönar sig från början, kostar inte mycket mer för ett bättre begagnat.
<b> <u>
[Kör] Audi A4 1.8t </u>
[renovering] Sunbeam Alpine -66
[renovering] 205 cti -89
[kört] Mitsubishi evo IV
[kört] 205 gti16-91
[kört] 106 Rallye-97
[kört] 205 gti-88
kan vibrationer i ratten vid mjuk inbromsning bero på nåt annat än sneda framskivor? det började när jag bytte till sommarhjulen, och de är lite sådär halvmärkliga i övrigt, sjunger o har sig.
406 2,2 Sport -02
Min tagline fuckade upp sig, till Lapidus förtret.